Tälläkin palstalla eräät jaksavat jatkuvasti narista huonosta taloudenpidosta, mutta tietämättömiä on auvoisten vässykköjen viriilit vikinät kun asia on vähän toisenkaltainen!
Savonlinna pääsee jopa arvostettujen lehtien julkaisuihin hyvästä taloudenpidosta:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1510510
Savonlinnan talous on huippuvedossa
9
678
Vastaukset
Tuo on kyllä loisto uutinen. Siitä oli myös maininta Ylen maakuntasivuilla.
Uutisessa todettiin mm.
"Vuoteen 2006 mennessä alijäämiä oli kertynyt 25 miljoonaa euroa. Niistä on nyt jäljellä runsaat kymmenen miljoonaa euroa.
Viime vuoden tilinpäätös näyttää liki viiden miljoonan ylijäämää. Talous korjaantui reilusti, kun tasapainotustoimenpiteiden teho ja verotulot ylittivät odotukset.
Velkataakkaansa Savonlinna kevensi viime vuonna yli kolmella miljoonalla eurolla. Nyt velkaa asukasta kohti on valtakunnallista keskiarvoa vähemmän.
Kaupunki kuitenkin investoi viiime vuonna kärkihankkeisiinsa".
Eli kaupunki pystyi jopa vielä kehittämään toimintaansa.
Nyt kaikki kehittämään Savonlinnaa jatkossakin. Alla olevasta linkistä pääsee hyvään alkuun:
http://www.savonlinnaseutu.fi/Default.asp?NakymaID=1697- werner s
Mutta on tässä kyllä kirveskin heilunut, juustohöyläksi tätä ei voi kutsua. Palvelujemme taso kaupungissa on romahtanut. Ja te vielä viitsitte hehkuttaa. Kiitos ei, saatana.
- Uudehko Asukas
werner s kirjoitti:
Mutta on tässä kyllä kirveskin heilunut, juustohöyläksi tätä ei voi kutsua. Palvelujemme taso kaupungissa on romahtanut. Ja te vielä viitsitte hehkuttaa. Kiitos ei, saatana.
Muutama vuosi sitten muualta muuttaneena ei ole valittamista.
- levoton jore
Uudehko Asukas kirjoitti:
Muutama vuosi sitten muualta muuttaneena ei ole valittamista.
asunut täällä 2000-luvun alussa, tää oli silloin ihan disneyland!
- Uudehko Asukas
levoton jore kirjoitti:
asunut täällä 2000-luvun alussa, tää oli silloin ihan disneyland!
Menkääpäs asumaan johonkin Etelä Suomen kaupunkiin niin näette ettei palveluista ole tietoakaan. Kuviot vain suuremmat ja antaa kuvan jostain paremmasta, itse olen erittäin tyytyväinen päätökseeni muuttaa Savonlinnaan.
- Pössö Parkkanen
Savonranta liittyy Savonlinnaan 2009. Samalla Savonlinnaan liitetään Enonkosken "käytävä", ns.
nikkelikaivosalueet. Tietää kovia verotuloja.
Savonlinnassa lasketaan veroprosenttia? Kaivostulot ja paljon kovatuloisia savonrantalaisia veronmaksajia?
Enonkoski, tuo Savon Sipoo joutuu viimeinkin luovuttamaan alueitaan kasvavalle Savonlinnalle. - purkkinen
ootas kun savonranta liittyy savonlinnaan, 1.1.2009
- HÄIPYÄ
Manseen Savonlinnasta.Olenpa fiksu!!
- viduddaa
HÄIPYÄ kirjoitti:
Manseen Savonlinnasta.Olenpa fiksu!!
Monet Karenssiin kusetetaan... Mene töihin saat 8e päivä palkkaa... Mitä viddua. En mee. No saat karenssia. Kiitosta vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672