Immarreltu...

mimmi

Sä olit niin suloinen aina kun käännyit katsomaan muhun-mä huomasin kaikki ne katseet ja vastasin sun hymyysi.Välillä olin kyllä melko hämmentynyt-sua ei kai yhtään ujostuttanu,että aivan varmasti ne muutkin huomasi,mitä sä teit melkein koko ajan!

Kun päivä päättyi ja aloin nauraan jollekin jutulle,sä ihan avoimesti katsoit mua taas-silmiin ja sunkin silmistäs loisti sun suloinen hymy. Kun kävelin sun ohi,huomasin kuinka sä jälleen mua vilkaisit,vaikka puhelimeen juttelitkin ja ulkona taas-sama homma...

Muuten,tunnilla huomasin sun yllättyneen ilmees,jota hiukan ihmettelin-mistä lienee johtunut...voin vain arvailla..Niin,ei mua sun katseet häirinneet-päin vastoin...Olin vaan itse niin...huh-huh... ;)

4

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taotao

Tulee niin mieleen täysin samanlaien tilanne, jonka olen itsekkin kokenut. Pakosti mielessäni herää toivo, että olisitko se sinä....? Oletko se sinä? Koska jos olet kaipaan sinua....koko ajan.

Pelkäsin aina häiritseväni en piristäväni tai jotain... Rauhoita mieleni ja kerro vaikka kuinka vanha olet ja minkä väriset hiukset omaat...tai jotain muuta sellaista, mitä vain me katseiden luojat olemme nähneet......?

• mimmi

Tuota noin...toivoisin itsekin,että se olisit sinä,mutta onkohan kaukaa haettu...olen punertava-hiuksinen...ja...näin,mitä vihkoosi piirtelit..Minkä ikäinen toivoisit minun olevan?Mitäs muuta tapahtui-voisitko kertoa?

• mimmi
        mimmi kirjoitti:

Tuota noin...toivoisin itsekin,että se olisit sinä,mutta onkohan kaukaa haettu...olen punertava-hiuksinen...ja...näin,mitä vihkoosi piirtelit..Minkä ikäinen toivoisit minun olevan?Mitäs muuta tapahtui-voisitko kertoa?

Mul on sua koko ajan ikävä,enkä tiiä,mitä sille ikävälleni tekisin...Mä en saa suhun yhteyttä niin pian kuin haluaisin ja se riipaisee...nyyh :(

• Taotao
        mimmi kirjoitti:

Kaipaan silti sinua siellä jossain, vaikka kyseessä ei olekkaan juuri sinä. Ihminen, jota haeskelin omaa ruskeat hiukset, enkä tuota vihkoon piirtelemistä saa mieleeni. Voi se myöskin johtua myös siitä etten ole tätä toivottua henkilö nähnyt liki puoleen vuoteen, mutta kaipaus on silti kova.

Tiedän miltä susta tuntuu. Kunpa voisin jotain sanoa tai neuvoa, mutta en vain osaa....koska itsekkin vieläkin kaipaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe