Hullujen Päivien huikeat lentotarjoukset
Stockmannin Hulluilla Päivillä myydään taas Finnairin lentoja hullun halvoin hinnoin. Mukana ovat Stockmannin tavaratalot pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella ja Oulussa.
Paikkoja ei voi varata etukäteen. Paikkoja on rajoitetusti. Alla olevassa taulukossa hinnat ovat Helsingistä. Oulusta lähdettäessä hintoihin lisätään 80 euroa.
Kohde Matkustusaika Myyntiaika Hinta aikuiselta
Delhi / Mumbai 7.4.-30.9.2008 2.-5.4.2008 395 €
Delhi / Mumbai 7.4.-30.9.2008 395 €
4
844
Vastaukset
- kallista
En kauhean halpana kyllä pidä noita hintoja. Ainakin minä olen päässyt ihan normaalisti ostamalla halvemmalla kiertomatkalle hki-del-goi-bom-hki välilennot mukaan luettuna...
- Halpamatkaaja
Mistäköhän olet ostanut tätä halvemmat liput mainitsemallesi reititykselle? Intia keskuksesta? Itse kyllä pidän 395 ihan kohtuuhintana.
- Finnairin
Halpamatkaaja kirjoitti:
Mistäköhän olet ostanut tätä halvemmat liput mainitsemallesi reititykselle? Intia keskuksesta? Itse kyllä pidän 395 ihan kohtuuhintana.
tarjous jonka olen nähnyt, on ollut 299,-. Tänä keväänä ovat näköjään myyneet Mumbain lentoja 419,-. Siihen nähden, että Hulluilla Päivillä saa tosiaankin päivystää saadakseen lennon, niin 395,- hinta ei vaikuta kovinkaan houkuttelevalta. Mutta jonottaa ken haluaa.
- tyyris
Halpamatkaaja kirjoitti:
Ei tuo tietenkään kallis ole, mutta tällä hetkellä normihinta näyttäisi olevan 421€. Jos kotona klikkaamalla maksaa pari kymppiä enemmän kuin stockmannilla jonottamalla, kallistuisin nettivarauksen puoleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780