Acer Aspire 5520 net Anttilasta?

LäppärinHankkija

Joo eli oon kattellu tällasta hyvän näköistä konetta netanttilasta Acer Aspire 5520 vista premium mitä te sanoi sitte tästä?

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=381510&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=31156

Keskusmuisti: 3Gt, 4Gt maksimi
Prosessori: AMD Turion 64 TL58-tuplaydinprosessori
Kiintolevy: 320Gt
Näytönohjain: Nvidia GeForce 8600M-GS 512Mt omaa muistia, jaettua muistia 1280Mt

Voitte itte kattella enemmän tosta linkistä.

Tulis cs sources pelaamiseen eli miten on toimisko

P.S. miten iso ton prossu muute on ku sitä ei näkyny noissa koneen tiedoissa? meinaan niiku ghz?

6

2179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopati

Mbnetin sivuilta. Veikkaisin 1900.

• LäppärinHankkija

Niin, että mitä mun pitäs katto mbnetin sivuilta voisitko laitta linkin?

• juk
        LäppärinHankkija kirjoitti:

Niin, että mitä mun pitäs katto mbnetin sivuilta voisitko laitta linkin?

Processor Name AMD Turion™ 64 X2 Dual-Core Mobile Technology
        Model # TL-58
        Clock-speed 1.9 GHz
        Bus Speed 1600 MHz
        CPU Count 1
        L2 Cache Size 1024 KB

huonohko välimuisti.

• koska

Ei ole, koska linkistäsi tulee aivan eri spekseillä oleva kone.

• se on ostaa, valitettavasti
        koska kirjoitti:

Ei ole, koska linkistäsi tulee aivan eri spekseillä oleva kone.

katsoin itse myös samaa konetta, myöskin css tulisi pyöriä sillä koneella. Yritin etsiä samaista konetta mbnetistä, mutta se sylkee eri konetta. Tuossa anttilan koneessa on 320G kiintolevy, siinä ainakin ero. Paska homma vain on, että akun kesto on vaivaiset 2h (sekin tietääkseni testattu yhtäjaksoisella kirjoittamisella, joten kovemmassa käytössä ei edes tuntia).
        Kun ottaa huomioon anttilan, ei tiedoista voi olla liian varma. Onko tuolle kannettavalle tarkempaa nimeä, koska googlatessa ei löydy samoilla ominaisuuksilla varustettua konetta, useimmissa on vähemmän kiintolevytilaa..
        anttilasta se valitettavasti on munkin ostettava, koska omistan 600e lahjakortin sinne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe