Tulipa tällainenkin mieleen, eli minkä ikäistä refluksitautiporukkaa täältä löytyy ja milloin tautinne alkoi?
Itse olen hieman päälle parikymppinen, tauti alkoi viime vuoden lopulla.
Refluksitautisten iät?
12
409
Vastaukset
- hipsu86
olen minä..
- nexium
heipä =)!
Oon siis 32 ja oireet alko pikkuhiljaa parinvuoden sisällä, kunnes nyt tammikuussa tuli esofagiitti =( ! - tiitu-Lii
Sairastanut muutaman vuoden..eli n.20v sairastunut..
- leikattiin
63-vuotiaana. Vaivoja oli ollut jo vuosia, mutta diagnoosi tuli vasta noin vuosi ennen leikkausta.
Sitä ennen puhuttiin vain stressioireista.Tuntuu olevan yhä nuoremoien vaiva. Tunnen 4-vuotiaan lapsen, jolla on refluksi. - refluksikurkku
Tauti puhkesi aktiiviseksi 37 v ,
jota ennen n. 17v satunnaisia
hengenahdistuskohtauksia (ei hyperventilaatiota, ei astmaa, tulkittiin stressioireiksi), jotka häipyivät runsas vuosi sitten Nexiumin aloitettuani.
Vauva/junioiripalstoilla refluksia on käsitelty jo vuosia. - refluksi
ensimmäiset oireet,vasta jälkeenpäin tiedän,miksi sain kovia rintakipukohtauksia esm.pitkään autossa istumisen jälkeen.
Iän mukana on tullut esm.yskää,lähellä 40vuotta.
Päällä 40v,on ollut koko ajan pahenevia oireita ja lääkitystä päällä,tutkittu on ja aina lopulta syy,refluksi.
Tästä on puhuttu vasta viime vuosina lääkärissä,refluksi nimellä.
Aiemmin sain jopa ohjeita lääkäriltä,että ruokaa ei saa hotkia,pitää purra hyvin.Oliskohan tuo kiirekkin syynä refluksiin. - chise.
olen 26v nainen, tautini alkoi n. vuosi sitten ja loppui helmikuulla lähes kokonaan.
- utel
Tarkoitako loppumisella vain lievien
oireiden esiintymistä? - chise.
utel kirjoitti:
Tarkoitako loppumisella vain lievien
oireiden esiintymistä?luepa tämä ketju
http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000202&posting=22000000033923036
kyllä mulla oli suht paha refluksi, pahimpana oireina tosiaan noi sydänoireet ja hengenahdistus. vaan eipä ole enää! - ajan
chise. kirjoitti:
luepa tämä ketju
http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000202&posting=22000000033923036
kyllä mulla oli suht paha refluksi, pahimpana oireina tosiaan noi sydänoireet ja hengenahdistus. vaan eipä ole enää!akupunktio-jäsenkorjaajalle. Olen jo siinä vaiheessa, että voin kokeilla ihan mitä vaan, kunhan tämä refluksitauti vaan paranisi. Oireita ei todellakaan jaksaisi lopun ikää. Oon 26v. Kiva kuulla että joillakin tämä vaiva on kadonnut ryhtivikaa ym. korjaamalla, jospa minullakin..
- leikattu
oireita oli jo 44v.tämä tauti ei katso ikää.
- Nyt 20 v
Joo elikä mua tutkittiin kauheesti 17 vuoiaana ku oli kaikenlaisia oireita mutta sitten 18 vuotiaana tuo refluksi löydettiin ,mutta nyt tosiaan täytän tänä vuonna 21 v :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763