Tekeekö ihan perus gyne Mehiläisessä munanjohtimien aukiolotutkimusta... Saako häneltä verikokeisiin lähetteen? Yritin soittaa ko. firmaan mutta olivat kaikki koulutuksessa.
Sairaalassa tehdään kyllä, tiedän, mutta ei ole lähetettä eli tarviiko mennä suoraan lapsettomuusklinikalle?
Väestöliitossa mies kävi antamassa sperma näytteensä ja ensimmäinen lääkäri aika on sinne jo varattu mutta se on vasta myöhään keväällä. Meillä mies ulkomailla töissä sen takia kaikki viivästyy ja haluaisin kuitenkin jotenkin aloittaa tämän omalta osaltani...
kysymyksiä...
Aloittelij@
3
332
Vastaukset
- suosittelen kovasti
oli ihana paikka!
www.felicitas.fi
mä olin siel aukiolotutkimuksessa ja tosi hyvin meni!
nyt oon raskaana yli 30 vkoa ja parit hoidot ehdin saamaan siellä!!
onnea yritykseen ja luovuttaa ei pidä!! - väestöliittoon?
Miksi ei käy Väestöliitossa aukiolotutkimuksessa. Kyllä ne varmasti suostuvat tutkimuksia tekemään, vaikka mies ei vielä pääsisikään mukaan.
- Aloittelij@
joo tekeehän ne mutta kun meiltä on matkaa sinne väestöliittoon niin paljon, että tekis ne kaikki tutkimukset omalla paikkakunnalla mitä vaan pystyy ja menis sitten sinne vasta kun vois käydä itse asiaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944