vaikka en aina vastaakaan.
Jos vain vielä kiinnostaa niin kirjoittele, olen kuulolla.
T.Minä
Pakko tunnustaa!
13
1167
Vastaukset
- kirjoittaisin
historian uudelleen, siirtäisin maat ja taivaat.. jos hän olisi vielä kuulolla. Mutta ei ole. Elämä on.
- En ole ikinä lukenut näitä
Vastaan jokaiseen aloitukseen. Vaikka sinua ei kiinnostaisikaan niin kirjoittelen tänne, enkä ota huomioon mahdollisia vastaväitteitä.
t.Sinä- vähän sama juttu
vähät välitän onko se jonka takia tänne aluperin ajauduin täällä vai ei. Vi*un hauska kirjoitella ja hehkutella..
t: menneen talven lumityöt jo lähes tehty
- että minua kiinnostaa.
Mutta miten minä sinun ajatuksesi voisin tietää, jos et aina vastaakaan?
- sinut unohtaa?
- Haluaisin, että
vastaisit.
- et sen vertaa
välitä, että vastaisit, annetaan olla.
- sitten multa tää.
Odotan yhä kärsivällisesti vastaustasi.
- vaan,
sitten multa tää. kirjoitti:
Odotan yhä kärsivällisesti vastaustasi.
multa et oo kysynyt mitään.
- oli toi
vaan, kirjoitti:
multa et oo kysynyt mitään.
yks viesti täällä...Tunnistaisit sen, JOS olisit hän.
- viesti täällä,
oli toi kirjoitti:
yks viesti täällä...Tunnistaisit sen, JOS olisit hän.
kuulehan kukaan ei lue kaikkia täällä...
- oli ehkä
viesti täällä, kirjoitti:
kuulehan kukaan ei lue kaikkia täällä...
vähän kaukaa haettua.
- tällä
viestit näkyviin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774