On niin pakonomaista asiakaspalvelua, verraten muihin nimeltämainitsemattomiin vaatekauppoihin.. Joidenkin myyjien kanssa jutustelu, niin väkinäistä, ei voi muuta sanoa kun moi-hinta-moi.. ei mitään muuta, kyllä on jäykkää.. vähän hymähdetään. Tänään kun olin jonossa, edessäni pariskunta, luulin että he olivat jonossa, kunnes toinen heistä tokaisi että tämä kassahan ei ollut auki, pieni vinkkaus mulle, katsoin myyjää ja kysyin että onko kassa auki, hän vain heilautti ylimielesesti katseen pois ja jatkoi jutustelua ja juoruamista tämän pariskunnan kanssa..siirryin siis viereisen kassan jonon päähän, mutta joo pointtina oli se nyrpeys ja siis EPÄASIALLISTA KÄYTÖSTÄ.. hohhoi.. TOTTAKAI, voi itsekin pitää silmät auki, mutta POINTTI :D
tottakai,saa ja pitää jutella, mutta asiakkaita kin voisi huomioida, eikä vaan omia ystäviään.. ja nää toiset tytyt, niin arkoja.. hyvä että uskaltaa katsoa päin..
Joo, piti vähän avautua..kävi niin ottaa päähän--
huoh--
Kouvolan H&M:n myyjät..
17
4566
Vastaukset
- asiakas2008
En ihmettele ollenkaan. Oman kokemukseni mukaan näitä töykeitä "asiakaspalvelijoita" löytyy nimenomaan Kouvolasta, ei lähikunnista. Kuulostaa uskomattomalta, mutta näin se vaan on. Toivottavasti tämä ihmistä ylenkatsova kouvolalaiskulttuuri ei välity koko tulevaan Kouvolaan kun kunnat yhdistyy. Eiköhän äänestetä lompakollamme ja asioida niissä liikkeissä, joissa palvelu on aidosti ystävällistä. Tehdäänkö näin, everybody? Sillä konstilla tervehenkiset putiikit jää pystyyn ja alalle sopimaton aines putoaa huitsin nevadaan.
- Holvissa asioinut
Siinä melkein HM:ää vastapäätä on Holvi- niminen pieni tunnelmallinen pubi, ja kun taannoin kävin siinä, oli palvelu erittäin ystävällistä, pois lähtiessä kiitettiin ja toivotettiin hyvää illan jatkoa, kiitos sille tummalle, silmälasipäiselle naistarjoilijalle, olit ystävällinen.
- Minna jatkaa
Holvissa asioinut kirjoitti:
Siinä melkein HM:ää vastapäätä on Holvi- niminen pieni tunnelmallinen pubi, ja kun taannoin kävin siinä, oli palvelu erittäin ystävällistä, pois lähtiessä kiitettiin ja toivotettiin hyvää illan jatkoa, kiitos sille tummalle, silmälasipäiselle naistarjoilijalle, olit ystävällinen.
Juu, Holvissa olen kyllä törmännyt mukaviin ihmisiin:) Ja hei, Kouvolassa tätä on.. en muissa kaupungeissa muista kohdanneeni näin vahvasti tälläistä... ( tampere-helsinki-lahti-kotka-jyväskylä-hämeenlinna.. ) muun muassa..
- Terapiaanko?
Holvissa asioinut kirjoitti:
Myyjiä on varmasti moneen junaan niinkuin meitä asiakkaitakin,mutta itse olen saanut erittäin hyvää palvelua jokaisesta kouvolan liikkeestä missä olen asioinut.Itselleni riittää kyllä kassalla että tervehditään ja kiitetään,mielestäni myyjien ei tarvitse toimia minään asaikkaan terapeuttina tai alkaa kysellä mitään kuulumisia,eiköhän tätä varten meillä hyvinvointivaltiossa ole ihan omat paikat,lähin lienee löytyy Kuusankosken sairaalanmäeltä.Sinne vaan juttelemaan vertaistensa kanssa ja jakamaan omia kokemuksiaan.
- samoilla linjoilla
Minna jatkaa kirjoitti:
Juu, Holvissa olen kyllä törmännyt mukaviin ihmisiin:) Ja hei, Kouvolassa tätä on.. en muissa kaupungeissa muista kohdanneeni näin vahvasti tälläistä... ( tampere-helsinki-lahti-kotka-jyväskylä-hämeenlinna.. ) muun muassa..
Joo ja hyvä asiakaspalvelija ei "valikoi" asiakkaista niitä, joille on ystävällinen. Löytyy nimittäin just niitä jotka katsoo nenänvartta pitkin...Olin aikaa sitten just ko. H&M mieheni kanssa. Ostin ostokset, myyjä oli ku esterin perse mut kun tuli mieheni vuoro, naamataulu meni ihan uusiksi! Tais olla kateellinen mulle mun miehestä ;)
- mikä mättää
Terapiaanko? kirjoitti:
Myyjiä on varmasti moneen junaan niinkuin meitä asiakkaitakin,mutta itse olen saanut erittäin hyvää palvelua jokaisesta kouvolan liikkeestä missä olen asioinut.Itselleni riittää kyllä kassalla että tervehditään ja kiitetään,mielestäni myyjien ei tarvitse toimia minään asaikkaan terapeuttina tai alkaa kysellä mitään kuulumisia,eiköhän tätä varten meillä hyvinvointivaltiossa ole ihan omat paikat,lähin lienee löytyy Kuusankosken sairaalanmäeltä.Sinne vaan juttelemaan vertaistensa kanssa ja jakamaan omia kokemuksiaan.
Mikä on sun ongelma,tulet tänne ohjaileen ihmisiä osastoille? Ei se ole mikään vitsi, siellä on sairaita ihmisiä, oikeasti sairaita.. mieti vähän mitä puhut.. Ja asiakaspalvelu-alalla minäkin työskentelen, niin on siitä mukava keskustella muiden kanssa.. Ihme tyyppi olet.. !!
- sinne
mikä mättää kirjoitti:
Mikä on sun ongelma,tulet tänne ohjaileen ihmisiä osastoille? Ei se ole mikään vitsi, siellä on sairaita ihmisiä, oikeasti sairaita.. mieti vähän mitä puhut.. Ja asiakaspalvelu-alalla minäkin työskentelen, niin on siitä mukava keskustella muiden kanssa.. Ihme tyyppi olet.. !!
hoitoon koko sakki. Kaikki asiakaspalvelutyössä ovat laitoskamaa, vai mitä???
- näin on..
sinne kirjoitti:
hoitoon koko sakki. Kaikki asiakaspalvelutyössä ovat laitoskamaa, vai mitä???
tottakai..
- maketheoriginal
ei päätä edes hinnoista millä voi myydä. surkea asiakaspalvelutilanteen irvikuva.
- Tyytyväinen ja aspa itsekin
Minä olen kyllä saanut aina hyvää palvelua kyseisestä liikkeestä. Kassalla on aina hymyilty ja oltu muutenkin avuliaita! Tosin itsekin olen aina hyväntuulinen ja heitän juttua myyjien kanssa, joten ehkäpä kannattaa miettiä myös omaa käyttäytymistä kassalla... tuskin tympeälle asiakkaalle kukaan jaksaa aurinkoisesti hymyillä.
Muutenkin kun seuraa joidenkin asiakkaiden käyttäytymistä liikkessä, niin huh huh.. ei ihme, jos myyjillä on joskus hymy hieman väkinäisempi. Sovituskoppeihin jätetään roskia ja hirveitä vaatekasoja jopa lattialle (!), vaikka jokainen varmasti osaa lukea kyltin, jossa muistutetaan, että asiakkaan täytyy viedä sovitetut vaatteet paikoilleen. Ja jos jotain pudotetaan vahingossa, ei sitä todellakaan nosteta ylös, ennemmin tallotaan vaikka päältä. Kassalla sitten nuristaan, kun on tahra tässä ja tässä... mistäköhän nekin tahrat ovat tulleet?
Minusta siis ennemminkin asiakkaiden käytös on huolestuttavaa, vaikka varmasti myyjilläkin löytyy parantamisen varaa. Kokeilkaapa kaikki asiakkaat olla itse positiivisia, niin eiköhän teille niitä hymyjäkin sitten irtoa.. Ja tsemppiä kaikille asiakaspalvelijoille, kyllä teihin ollaan myös tyytyväisiä! - tätsy777
Täytyy kyllä sanoa, että olen täysin eri mieltä!!! Aina olen saanut hyvää palvelua Kouvolan H&M:ssä, ja myyjät ovat olleet ystävällisiä ja avuliaita. Ikävää, että aina kirjoitetaan vain negatiivisia asioita, eikä ikinä kehuta tai kirjoiteta tyytyväisyydestä. Mutta tosiaan, itse asioin usein Kvln H&M:ssä ja minulla ei ole mitään valittamista. Välillä katsellessani myyjien työtä, tulee ihan surku, kun katsoo kun he siivoavat asiakkaiden sotkuja ja uudet asiakkaat tulevat perässä ja sotkevat. Uskon, että meille asiakkaille ollaan ystävällisiä, jos mekin olemme myyjille ystävällisiä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!!!
Aurinkoista soppailukevättä, ei muuta kun taas viikonloppuna Henkkamaukkaan ettimään keväthousuja!!! =) - mietinnän paikka
Täytyy sanoa että jäi huono fiilis kun myyjä alkaa kyselemään "mitenkäs kalsaripuoli" kun oli housut jo ostanut.
Sanoin että puhtaat ovat ja osaan ostaa tuputtamattakin. Tuskin myyjä pahaa tarkoitti mutta ihan oikeasti kannattaisi miettiä mitä laukoo asiakaspalveluammatissa.- berryperry
Hmm, taidat jättää huumorintajun kotiin aina kun lähdet ostoksille? Kyseessä on kuitenkin pääasiallisesti nuorisokauppa, ja myyjät ovat rentoja ja sen mukaisia, joten saattavat ehkä heittää tuon kaltaista läppää... enkä nää tuossa mitään epäasiallista. Eikös se ole juuri ole sitä asiakaspalvelua, että kysellään, onko muita tarpeita jne? Kannattaa varmaankin lähteä hieman avoimemmin mielin liikenteeseen seuraavan kerran...
- snow-girl
Ovat tosiaan töykeitä ja koppavia. Luulee olevansa jotain paremmistoa?? Henkka maukan myyjiä... Lapsityövoima/halpis/räsykauppa...
Toista on jimppa tai veromodas, siellä ollaan iloisia ja ystävällisiä! Itse en kovin usein vieraile koko henkas.
Vero Modasta saa hyvän palvelun jos juhliin menossa, itsellä kun ei tyylitaju aina riitä.
Ärsyttää jo ne koppavat naamat henkan kassal! Vi ses, voin asioida muuallakin!- Shopaholic
Saattaapa siellä olla niitä ei-niin-pirteitäkin myyjiä, mutta kyllä ainakin oman kokemukseni perusteella joukosta löytyy myös muutamia ilopillereitä! Heidän kanssaan on todella mukavaa asioida :)
Ja tuskinpa luulevat olevansa mitään erityisiä, ennemminkin luulisin, että työ ei ole aina niin mukavaa, ja siksi ei jakseta hymyillä.. Te, jotka kerrotte saaneenne töykeää palvelua, oliko kerta vaan se yksittäinen vai onko palvelu aina huonoa, meni kelle kassalle tahansa? Tuntuu vaan, että ihmiset antavat paljon helpommin negatiivista kuin positiivista palautetta, ja useimmiten reilusti yleistäen.. - Erittäin tyytyväinen asiakas
Verratkaapa hyvät ihmiset esim Vero Modan,Jim &Jillin ja Henkan myyjien määrää kaupan kokoa.
Itse asioin juuri toissapäivänä kaikissa näissä kyseisissä kaupoissa,pienimmissä kaupoissa ei ollut asiakkaita lisäkseni kuin ehkä kolme ja myyjiä saman verran(tottakai saa hyvää palvelua jos jokaiselle asiakkaalle riittää oma myyjä)kun taas Henkassa oli hirvittävät jonot joka kassalla ja muutenkin ihmisiä riitti tosi paljon,myyjiä tosin en nähnyt kuin kolme koko kaupassa.Sääliksi kävi niitäkin muutamaa jotka silti jaksoivat hymyillä ostoksia tehdessäni.
Ihania tyttöjä. - ketjun aloittaja..
Shopaholic kirjoitti:
Saattaapa siellä olla niitä ei-niin-pirteitäkin myyjiä, mutta kyllä ainakin oman kokemukseni perusteella joukosta löytyy myös muutamia ilopillereitä! Heidän kanssaan on todella mukavaa asioida :)
Ja tuskinpa luulevat olevansa mitään erityisiä, ennemminkin luulisin, että työ ei ole aina niin mukavaa, ja siksi ei jakseta hymyillä.. Te, jotka kerrotte saaneenne töykeää palvelua, oliko kerta vaan se yksittäinen vai onko palvelu aina huonoa, meni kelle kassalle tahansa? Tuntuu vaan, että ihmiset antavat paljon helpommin negatiivista kuin positiivista palautetta, ja useimmiten reilusti yleistäen..No ei toki aina ole ollut huono asiakaspalvelua, ja kun en itsekään mikään hapannaama ole, mutta silti käy helposti harmittaan jos kohdellaan "töykeästi", ehkä odotin jotenkin enemmän asiakaspalvelua kun edellisimpiä kertoja shoppaillu vero modassa, ja siellä on ihan kympin luokkaa asiakaspalvelu!! Vaikka ensimmäisessä viestissä en tätä maininnutkaan, mutta tottakai se pitää mainita.. eli positiivista palautetta ehdottomasti Jimin & Jillin Vero Modan myyjille!!! JA kun joku tässä aiemmin mainitsi että asiakkaissakin "vikaa", niin asiakkaitaan ei voi valita, mutta myyjän voi.. tästä lähtien suunnistan siis vain Vero Modaan tai Jim&Jilliin..(Seppälään).. ja tilaan sitten H&M:n verkkokaupasta JOS H&M:stä jotain haluan..
Yhteenveto= H&M:SSÄ SELKEÄSTI HUONOMPI ASIAKASPALVELU KUIN ESIMERKIKSI VERO MODA/JIM & JILL. THAT'S IT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749