Idiootti

Muistaako vielä joku

Sen idiootin, joka vertaili Ibizaa ja 540 e39?

5

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvitella:

BMW vie: tilat, suorituskyky, edustavuus, laatu, maantieajo.
      Seat vie: kulutus, kustannukset, kaupunkiajo, huomaamattomuus.

• kuvitella

Yksikään terve Seat, tai minkään muun merkkisen auton kuski ei vertaa autoaan BMW;n kanssa.

Syy ei toki ole siinä, että BMW olisi jotenkin huono tai hyljeksittävä autona, vaan siinä , että kukaan tervejärkinen ei halua samaistua BMW kuskiin.

Enpä usko, että kyseinen seat kuljettaja ihan oikeasti kehtaisi astua Bemariin päivän valossa.

Itse vähennän vauhtia välittömästi havaittuani BMW:n, ja toisaalta jos BMW on parkkeerattu autopaikalle, yritän olla pitkämielinen, sillä kaikille kun ei ole annettu samalla mitalla.

Ihme, että maahantuoja ei ole ryhtynyt kampanjaa liikenne käyttäytymisen parantamiseksi. Ilman törttöjä BMW voisi olla varsin arvostettu automerkki.

PS. Törttöilyyn ei itse auto luultavammin pakota, sillä Saksassa BMW kuskit ajavat esimerkillisesti.

• ihan vaan

Tyypillinen persaukinen valittaja, kun ei itsellä ole ikinä mahdollisuuksia uuteen Bemariin, on pakko tyytyä vittuiluun.

Älä välitä, ymmärrän hyvin mistä kenkä puristaa :))

• :)))))

Kyllä minä ainakin kehtaan ja minulle on ainakin annettu ihan hyvällä mitalla. Näyttääpä päät kääntyvän tuolla kadullakin kun ajelen uudella bimmerillä ;)

• Efori

Se sano et lastutettu Ibiza FR voittaa 540iA:n 0-100km/h. Muuta sanottavaa sillä valopäällä ei ollutkaan. Ai niin, muisti se mainita et Ibizas on 2 vuoden takuu kun sen ostaa uutena! Ja bemaris ei oo, se kun ois saman hintasena useita vuosia vanha. Mikä asiantuntija!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe