Kysyn tätä uudestaan,kun viimeksi kukaan ei ainakaan tiennyt: eli voiko GameDatan Skins-kansioon tehdä alikansioita? Olisi helpompi kontrolloida lataamiaan skinejä,jos ne olisi omissa kansioissaan esimerkiksi sen sivuston mukaan, mistä ne on ladannut. Vai toimiiko skinit sit ollenkaan, pitääkö niiden olla vain tiedostoina pelkässä skins-kansiossa?
Kysymys skins-kansiosta
3
167
Vastaukset
- madame
Ei taida ihan helppoa olla, pelin järjestelmä ei tiedä alikansioista mitään, se tunnistaa skineiksi vain ne tiedostot jotka on kansiossa nimeltä skins...en ole myöskään tuhansia sims-sivustoja kahlatessani lukenut ikinä kenenkään kertovan tehneensä noin. Kun aukaset skins-kansion voit Näytä-valikosta määrittää millä perusteella se luokittelee skinit: tiedostomuodon, tiedoston päiväyksen tms.mukaan...itse käytän tapaa jossa ne ovat tiedostotyyppijärjestyksessä, jolloin esim.päät ovat omassa porukassan erillään muista. Aiemmin mulla oli myös tiedoston päiväyksen mukaan jolloin viimeksi ladatut löytyivät aina ylimmäisinä...tämän parempaa tapaa järjestellä sitä kansiota en tiedä.
- Inttäjä
tuo päiväyksen mukaan tapahtuva tiedostojen näyttäminen! Mä taidankin ruveta käyttämään sitä, kun se alikansioiden tekeminen ei varmaan sit toimi.
- Aino
Ei voi tehdä alikansioita, kuten madamekin jo kertoi. Minulla on vielä omakohtaista kokemustakin asiasta. Mutta downloads-kansioon voit tietenkin järjestellä objektisi vaikka kuinka moniin alikansioihin. :)
Skinien kanssa on kyllä aina ihan hukassa. =/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760