Kaksosmies on piinaavien tapojensa orja.
Hän kun on kerran päättänyt tehdä jotain tyhmmää,
se jatkuu,ei osaa lopettaa ei sitten millään.
Miten voi olla noin rauhaton ja levoton?
Onko aivan kaikki kaksosm.heilurimaisia haihattelijoita?Aamulla yhtä ja illalla toista.
Kaksosmies on tapojensa orja
6
1595
Vastaukset
- niinpänii
"tapojensa orja" "aamulla yhtä ja illalla toista" koittasit päättää..
- Gemud
Että sitten tommosen aloituksen päätit pläjäyttää?
"Tapojensa orja", "Aamulla yhtä ja illalla toista".
Voiko enemmän kumota väite toisensa?
"Onko aivan kaikki kaksosm. heilurimaisia haihattelijoita?"
Niin, maailmassa on noin 200 miljoonaa urospuolista kaksosta. Otappa siitä nyt selvää!
Yleistäminen on varmaan suurin este rationaaliselle ajattelulle.
Ja mitä minulla on kaksosista kokemusta, he eivät todellakaan kangistu kaavoihin. Samaa mieltä on astrologit. - juu ei juu ei
on tunnevammainen...niin ailahtelevainen, että jää anoppikin toiseksi;)
- tuplamuru
Jos "maistelet" sanaa kaksonen, niin siitä käy ilmi että ei ole yksi kokonainen vaan kaksi yhdessä. Kaksonen on yö ja päivä, aurinko ja kuu, ja kaikki värit paletissa sekä neutraalisin harmaa kun olet sekottanut kaikkia värejä yhteen samalla mitalla. Merkkiä kuvataankin kahtena päänä. Ja hetkittäin vaihtelee kumpi pää "pitää päänsä"-eli hallitsee juuri siinä tilanteessa- tästä vaihtelevaisuus. Minäkin olen hyvin sosiaalinen ja iloinen mutta toisinaan vetäydyn omaan sisäiseen puutarhaani jonne kenelläkään ei ole sisäänpääsyä sallimattani.
Eräs työkaverini tapasi välillä sanoa miehelleen joka oli kaksonen kun hän oli huonolla tuulella: Oletko se nyt sinä vai se veljesi?
Kaksosta tulee ymmärtää, muuten ei suhde tule toimimaan. Ja kuten kaikissa suhteissa: pääsääntönä on antaa ja ottaa - tasapainossa!- iiiiiiiiiiiiiiiiik
"Kaksosta pitää ymmärtää", sanoit.
Mutta voi kun olis joskus toisinpäin: Kaksonenkin vuorostaan ymmärtäisi eikä heti loukkaantuisi ja suuttuisi ja rupeaisi rähjään.
- Tuuliviiri rauhaton..
Jos kuka, niin kaksosmies kävisi aitan harjalle tuuliviiriä tuuraamaan.Sukkelasti pyörähtää meinaus kantilta toiselle, ei meinaa muut perässä pysyä.Ovat yleensä vielä toiminnan miehiä, joten..Pidelkäähän lakeistanne kiinni,kaksosmies käännähtää toistamiseen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882