kertokaa?miten se ilmenee?
onko se totta että fanit arvostelee toisia?
9
987
Vastaukset
- valitettavasti
ilmenee seläntakana puhumisella ja valtavana kaksinaamaisuutena.
- kyräilijöistä
tuntuu siltä koko ajan, että puhuu takanapäin... mustasukkien käyttö on Jartsukan konserteissa ja konserttien jälkee must-juttu!pitää vahtia jos joku saa jotakin enemmän kun itse, jo pitää heti alkaa haukkuun sitä joka on saanut... tai niitä jotka konserteissa käy usein, tai niitä jotka näkyy dokkarissa, tai niitä jotka nousee seisoon konsertin lopussa, tai niitä jotka on iloisia ja osaa nauraa -myös itellee- ja ja ja... aiheita kyllä köytyy
- Kyläläinen takapajulasta...
kyräilijöistä kirjoitti:
tuntuu siltä koko ajan, että puhuu takanapäin... mustasukkien käyttö on Jartsukan konserteissa ja konserttien jälkee must-juttu!pitää vahtia jos joku saa jotakin enemmän kun itse, jo pitää heti alkaa haukkuun sitä joka on saanut... tai niitä jotka konserteissa käy usein, tai niitä jotka näkyy dokkarissa, tai niitä jotka nousee seisoon konsertin lopussa, tai niitä jotka on iloisia ja osaa nauraa -myös itellee- ja ja ja... aiheita kyllä köytyy
"hullua" sakkia.... ne Jari fanit.
- kaksnaamaisia
Kyläläinen takapajulasta... kirjoitti:
"hullua" sakkia.... ne Jari fanit.
faneja löytyy, edessä sitä takana tätä koskien sekä artistia että toisia faneja.
- Aleksandra
kyräilijöistä kirjoitti:
Ei pidä yleistää, nuo typerästi käyttäytyvät ovat pieni vähemmistö Jarin faneista, itse asiassa heitä ei ole kuin muutama. Suurin osa on mukavia, fiksuja aikuisia naisia, joista olen saanut hyviä ystäviä. Ei kadehdita, vaan ollaan iloisia niiden puolesta, jotka ovat saaneet Jarista isomman "palasen" kuin itse.
- mitenkö ilmenee?
Lue tätä palstaa, niin eiköhän se selviä. Aivan sama mikä on ketjun aloitus, niin nämä kateelliset kyllä pilaavat sen.
- luetaan palstaa
Kateellisia toisilleen? Miten ihmeessä voisin olla kateellinen jollekin toiselle, joka tykkää samasta musiikista kuin minä?
- ARVOSTELEE
toistensa kiloja...siten se ilmenee.
- huhu
no kylläpäs on turhaa marinaa onko kiloja voi helvetti sentään kaikesta joku viitsii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019