Kannattaako vaihtaa vielä mullat sutpuulle, kun on vain runko jäljellä ja kokeilla uudestaan... runko näyttää olevan suht'ok, mutta kaikki lehdet ja versot kuolleet pois.
Sutipuusta runko vain jäljellä!
4
452
Vastaukset
- himokastelija
pehmenee runko, kun liikaa kastelee. Minulla kävi näin, runko muuttui lopulta haisevaksi vetiseksi kurkuksi.
- lamppu40
mun sutipuu teki saman,paiskasin sen roskiin...
- onneton omistaja
En kastele liikaa, mutta silti tippuu lehdet ja versot kuolee jo alkuun. Olen yrittänyt lannoittaa, vaihtaa paikkaa jne. Roskiinko menee vai mikä avuksi?
- minnera
Latvo=katkaise rungosta Pienet pätkät ja laita katkaistuihin kohtiin suojaksi vaikka jotain kynttilän steariinia ja anna jähmettyä . Mulla on monet kasvit mädäntyny, ku en laittanu rungon suojusta ... Mutta mun jukka palmu teki sillä menetelmällä sivusta kolme uutta lehtiruusuketta !! :) Mutta munkin sutipuista tuli veteliä haisevia kurkkuja !! :DDD Taitaa olla aika yleistä ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse484149SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2864067Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1393563Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923515Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit302407Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361855Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä601819Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575651758- 371660
- 991599