silmistäni. Pieni ruskea likka kainalossani avusti vetämään aamukellon. Siitä punnersin sängynlaidalle istumaan. Ei nyt suorastaan pyörryttänyt muttei paljon muutakaan. Oikeassa käsivarressani oli joitain verisiä reikiä. Niitä likalle näytin että mitä nämä ovat ? Tyttö kertoi minun ryypänneen valkoisen gibbonin kanssa kättäkaulaa ja apinan suuttuneen kai jollekin sutkautukselleni ja puraisseen minua.
Ja toden totta.. Tämä aamu oli -80 luvun alkua. Silloin oli monissa pikkubaareissa kaikenlaisia ihan oikeitakin apinoita houkuttelemassa asiakkaita paukuille. Niillekin viina maistui. Tytöt kielsivät juottamasta mutta aina niille pillillä sitä annettiin kun silmä vältti. Uskokaa pois mutta apinoille ei viina sovi.. Kirkuivat ja hyppivät pitkin tolppia. Turisteilla oli hauskaa.
Sama aamu..
Intiimitoimille mennessäni ihmettelin kun jalkapohjiin sattui pirusti. Tultuani suihkusta tyttö selittämään kuinka olin hyppinyt pikkupoikien kanssa ankkurissa olleen dzonkin (kaksikerroksinen) katolta matalaan veteen useita kertoja. Veden syvyys riitti pikkumiehille mutta minulle se oli näemmä liian matalaa.
Noh, kello oli vedetty, rähmät pesty silmistä ja oli aika katsoa päivän tapahtumakalenteria.. Tyhjää näytti. Ajattelin että voisin tämän likan kaa viettää vaikka rantapäivän.
Ämmät laiturin luona kansioitaan heiluttelivat.. ailand, ailand sööl. Siihen minä aina että veli soli bat ai heit ailand. Sitten naulamme. Näin saamme päivän alkamaan.
Pattaya on ihana.. sanailee 27 x ...
Avasin toisen
rähmäisistä
3
704
Vastaukset
- onpahan
Mielikuvitusmatkailija taas mukana...hoh hoijaa.
- tarina
jatka siihen malliin, 38x
- hakkakuttu
sää päästit kissan pihalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424