Kamera tulisi peruskäyttöön. Siis lähinnä perhejuhlien kuvaukseen,lasten urheiluharrastusten tallentamiseen ja osittain myös luontoretkillä törmättyjen ilmiöiden ikuistamiseen. Hoituuko homma tällä kameralla? Onko jollain kokemuksia juuri tästä mallista?
http://www.expertasa.fi/epages/Capnova.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Konepiste/Products/4545350008093
Onko tästä yhdistelmästä mihinkään?
10
1051
Vastaukset
- F1.4
Kaikki yleisimmät vastaavat paketit ovat ihan ok. Lasivalikoima on periaatteessa laaja, mutta valovoimainen peruslasi puuttuu. Tuohon jalusta, käntyväpäinen salama, laukku ja valovoimainen normaali. Normaalin löytäminen tuohon on haastavaa.
http://www.olympus.fi/consumer/dslr_digital_slr_zuiko_digital_25mm_1_2_8_pancake_18942.htm
Tuo on tietysti, mutta valovoimassa ei ole hurraamista.- F1.4
http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=leica_digilux3,oly_e400,oly_e420&show=all
Tuossa vielä linkki, jossa kysymäsi kamera, saman kameran uusin versio ja Leica, joka käytää samaa bajonettia.
- et tarvitse
järkkäriä, vaan niin kutsutun bridge -tyyppisen kameran. Itselläni tosin on ultrakompakti.
- Canon Lover
Ettekö te kyselijät jo tajua ettei kande ostaa mitään pee luokan settejä vaan vain ja ainoastaan Canonin runkoja&objektiiveja.
Kaikki nikonit, pentaksit, olumpukset, sonyt ja ties mitkä zingzangzong merkkiset voi työntää sinne minne päivä ei paista. Sama koskee siis myös objektiiveja, tamronit, tokinat, sigmat, zuikot yms. valmistajat ovat syvältä ja häviävät kaikin puolin merkille nimeltään Canon.> Kaikki nikonit, pentaksit, olumpukset, sonyt ja ties mitkä zingzangzong merkkiset voi työntää sinne minne päivä ei paista. Sama koskee siis myös objektiiveja, tamronit, tokinat, sigmat, zuikot yms. valmistajat ovat syvältä ja häviävät kaikin puolin merkille nimeltään Canon.
...hoitoon vielä kun ehdit. Aika näyttää jo olevan vähissä.- K10D
Rakkaushan on tunnetusti sokea. Sinä olet rakastunut Canoniin ja kaikki muut vaihtoehdot ovat p:stä. Hyvä niin. Siis sinun kannaltasi, koska luulet retkahtaneesi maailman parhaimpaan. Me muut hymyilemme arvoituksellisesti ja katselemme omaa rakkaimpaamme sillä silmällä. Sellaista on elämä!
- Totuuden Torvi
Kerrankin tälläkin palstalla joku puhuu asiaa!!!
Totuuden Torvi kirjoitti:
Kerrankin tälläkin palstalla joku puhuu asiaa!!!
> Kerrankin tälläkin palstalla joku puhuu asiaa!!!
Jos puollat kameravalmistajaa jonka croppirungoilla ei löydy edes valovoimaista laajakulmaa, niin ole hyvä!- Can-ON
Earl_of_Snowdon kirjoitti:
> Kerrankin tälläkin palstalla joku puhuu asiaa!!!
Jos puollat kameravalmistajaa jonka croppirungoilla ei löydy edes valovoimaista laajakulmaa, niin ole hyvä!tekevät runkoja myös kinokoon kennolla, paljon tärkeämpää kuin joku rupunen croppirungon laajakantti.
- miputa
Pärjää, mut suosittelen ostamaan myös irtosalaman jonka saa NetAnttilasta (ehkä myös kaupasta) hintaan 129.- (arvo yli 200).
Kamerasta en osaa sanoa kuin pieni ja kätevä, akua en missään vaiheessa saanut, joten palautin ja tilasin Olympuksen 510 mallin tuplakitillä erillisen makrolinssin.
En siis osaa sanoa mitään kuvalaadusta mitään, koska en päässyt kuvaamaan.
Miksi muuten O 510 malli (NetAnttilassa) yhdellä kitillä kalliimpi kuin tuplakitillä, vaikka kamera on sama?
Ja peruslinssi 14-42 peruskitillä ja tuplakitillä on sama.
Sit yks vaihtoehto ois Testivoittaja! Olympus SP-550 UZ, mut mitä itse olen Samsung A7 kameralla koittanut räpsiä lähikuvia, pipareiks on mennyt. Ei siis pysty kohdentamaan.
Voi johtua ku Sammun ohjeissa lukee, et on B-luokan kamera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2702795Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka192217Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3411955- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2091327- 641268
- 681233
- 551149
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093