Ylivieska se tylsä paikka onkin. Haluan pois täältä ja nopeesti ;) Onks kukaan teistä käyny Ylivieskassa? Vastauksia. Mitä olette pitäneet
Ylivieskan pikku kylästä ;)?
YLIVIESKA !
3
828
Vastaukset
- Artsi
Oon käynyt Ylivieskassa monta kertaa, sukulaisia ja pari kaverii asuu siellä. No, Ylivieska.. Siellä on ainaki se iso kauppa Kärkkäinen. Se on ainaki yks tosi hyvä juttu. Hyvä jutska kans on, ku on juna-asema. Ylivieska sijaitsee aika "lättänällä" paikalla. Kaikki niin alavaa. Ihan sievä kaupunki kesällä. Sais olla vähän enemmän mäkiä.
- lepakki
ylivieska on kuiva paikka. kärkkäinen on ihan kiva mutta ei siellä mitään jännää oo.
tänäänki oon kyllä sinne menossa.
kalajoki on parempi paikka! - Maija
lepakki kirjoitti:
ylivieska on kuiva paikka. kärkkäinen on ihan kiva mutta ei siellä mitään jännää oo.
tänäänki oon kyllä sinne menossa.
kalajoki on parempi paikka!enpä tiiä onko Kalajoki sen parempi.Mä ainaki yritän hommata muuttoa pois täältä.Työn perässä...Joko Ylivieskaan tai Oulaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693