Digit-tv+ video+dvd

Voiko ajastaa?

Meillä on digi-tv, videonauhuri ja dvd-tallennin kytkettynä toisiinsa. (Ei siis erillistä digiboksia)

Voiko tv-ohjelmia tallentaa ajastimella niin, että laitteet (myös tv) ovat suljettuna?

Jos ei voi, mitä kannattaisi systeemiin hankkia, jotta ajastaminen toimisi?

7

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanki tallentava

digiboksi.

• on kirjoitettu

että on digitelevisioita,jotka voi ajastaa
      antamaan lähetettä scartista ulos ilman,että
      TV itse on varsinaisesti päällä? Itse en kyllä
      sellaisia ole nähnyt.Tutki TV:si ohjeesta,olisiko
      siinä tuommoista mahdollisuutta.Muussa tapauksessa jää ainoaksi mahdollisuudeksi
      ulkoinen digiboksi.Voit hankkia yksinkertaisen
      ajastuksella varustetun mallin,josta sitten
      tallennat noihin jo olemassa oleviin videoihin
      tai DVD:hin.Toinen mahdollisuus on sitten tuo
      tallentava boksi,jolla tallentaminen on helppoa
      ja voi tallentaa paria kanavaa kerralla.Jos sitten haluat tallentaa jotain pysyvästi,voit
      kätevästi siirtää halutun tallenteen noihin
      VHS:ään tai DVD:hen.

• ainakaan Samsungia

Mulla on Samsung digiTV ja sen voi kyllä ajastaa mutta ei niin ettei myös kuva tulisi eli ei saa pelkkää viritintä päälle. Äänen voi laittaa pois.

• Voiko ajastaa?

Kiitos tiedoista. Digi-tv on siis melko turha ostos sellaiselle, joka tallentaa tavaraa. Tarvitaan se tallentava digiboksi. Voi veljet tätä maailmaa.

• turha :)

Ethän sinä sillä vanhalla analogisella telkullakaan mitään tallentanut ;)

• ei viritintä
        turha :) kirjoitti:

Mutta se analoginen TV olisi riittänyt ihan hyvin, jos tallentaa lähes kaiken katsomansa ja omistaa tallentavan digiboxin.

• Voiko ajastaa?
        turha :) kirjoitti:

Niin, siitä vanhasta ei-digizydeemistä oli pakko luopua. En olisi muuten luopunut ja tallentaminen pelaisi kuin vettä vaan videolla ja dvd:llä ajastettaessa.

Seuraavanlainen perusinfoplakaatti olisi pitänyt olla jokaisen kodinkonekaupan seinällä, ovessa ja ikkunassa:

"ÄLÄ OSTA DIGITELEVISIOTA, JOS HALUAT TALLENTAA AJASTIMELLA"

Ihan yksinkertainen lause meille maallikoille ja täydellistä asiakaspalvelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe