Häpyhuuli ongelmia...

huolestunut90

Oon todellakin avun tarpeessa. Häpyhuuleni, ne jotka ovat uloimpana, ovat mielestäni ainakin aika isot. Kun laitan jalat kiinni voin huomata ne ja se ei ole mielestäni kovin mukavaa! Onko se aivan normaalia?

Toivon, että täällä on joku tyttö, tyttö mielummin,koska pojat eivät tuskin tiedä asiasta paljoa, joka voisi auttaa. Olen yrittänyt puhua äitini kanssa, mutta en ole kehdannut. Toivottavasti voitte auttaa minua!

Enkä halua mitään häirikkö viestejä, koska omasta mielestäni tämä on aika arkaluonteinen asia. Tämä on ensimmäinen kertani kun kirjoitan jonnekin nettiin asiasta joka minua vaivaa ja siksi tuntuu kuin kirjoittaisin jotain romaania tähän...
Tarvitsen todellakin apua... se helpottaisi oloani huomattavasti jos joku voisi auttaa!

3

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluu auttaa

mullaki on aika isot....uskon et se on aika yksilöllistä...joillakin on isot ja joillakin pienemmät.mut kysy vielä äidiltäs asiasta,uskon et äitisi haluaa auttaa sua.

• Minna*

huolestunut90! :)

Vastaan näin vanhemman kokemuksella, että ne häpyhuulet ovat jokaisella yksilölliset, ihan samalla tavalla kuin kasvonpiirteet tai sormenjäljet! Ei ole identtisiä häpyhuuliakaan. Joillakin ne on pienemmät ja joillakin suuremmat, jokaisella juuri omanlaiset. :)

Itsellänikin nuo häpyhuulet ovat vähän "eriparia", mutta se ei ole elämääni haitannut mitenkään. Ei silloin nuorempana eikä nyt aikuisena.

Eli on se normaalia! :) Mutta jos ja kun asia kuitenkin vaivaa sinua, niin neuvoisin juttelemaan äitisi kanssa asiasta. Jos et pysty kertomaan asiasta suoraan ja kasvotusten, niin kirjoita äidillesi vaikka kirje missä kerrot asiasta. Äitisi ymmärtää aivan varmasti myös sen, että siitä on vaikea tulla juttelemaan ihan yhtäkkiä suoraan.

Tsemppiä sulle elämääsi! :)

• Tomm

Hei! Meillä ihmisillä eri vartalonosat kasvaa yksilöllisesti erilaisiksi ja erikokoisiksi - onneksi! Sukupuolielimet tytöillä ja pojilla ovat erikokoisia, omissa kiinnostavissa tutkimuksissani olen tavannut tytöillä lähes huomaamatttomia ja sitten taas hyvinkin kookkaita ja ulkonevia häpyhuulia, olen kovasti pitänyt niistä kaikista! Ellet tunne kipua, kutinaa tms. niin mikään tulehdus ei ole kyseessä vaan aivan normaali häpyhuulten kasvu. Voithan ottaa vaikka koulusi terv. hoitajan kanssa joskus asia puheeksi
      terveisin harrastelijagynekologi Tomppa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3998
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      834
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe