Oon todellakin avun tarpeessa. Häpyhuuleni, ne jotka ovat uloimpana, ovat mielestäni ainakin aika isot. Kun laitan jalat kiinni voin huomata ne ja se ei ole mielestäni kovin mukavaa! Onko se aivan normaalia?
Toivon, että täällä on joku tyttö, tyttö mielummin,koska pojat eivät tuskin tiedä asiasta paljoa, joka voisi auttaa. Olen yrittänyt puhua äitini kanssa, mutta en ole kehdannut. Toivottavasti voitte auttaa minua!
Enkä halua mitään häirikkö viestejä, koska omasta mielestäni tämä on aika arkaluonteinen asia. Tämä on ensimmäinen kertani kun kirjoitan jonnekin nettiin asiasta joka minua vaivaa ja siksi tuntuu kuin kirjoittaisin jotain romaania tähän...
Tarvitsen todellakin apua... se helpottaisi oloani huomattavasti jos joku voisi auttaa!
Häpyhuuli ongelmia...
3
1089
Vastaukset
- haluu auttaa
mullaki on aika isot....uskon et se on aika yksilöllistä...joillakin on isot ja joillakin pienemmät.mut kysy vielä äidiltäs asiasta,uskon et äitisi haluaa auttaa sua.
- Minna*
huolestunut90! :)
Vastaan näin vanhemman kokemuksella, että ne häpyhuulet ovat jokaisella yksilölliset, ihan samalla tavalla kuin kasvonpiirteet tai sormenjäljet! Ei ole identtisiä häpyhuuliakaan. Joillakin ne on pienemmät ja joillakin suuremmat, jokaisella juuri omanlaiset. :)
Itsellänikin nuo häpyhuulet ovat vähän "eriparia", mutta se ei ole elämääni haitannut mitenkään. Ei silloin nuorempana eikä nyt aikuisena.
Eli on se normaalia! :) Mutta jos ja kun asia kuitenkin vaivaa sinua, niin neuvoisin juttelemaan äitisi kanssa asiasta. Jos et pysty kertomaan asiasta suoraan ja kasvotusten, niin kirjoita äidillesi vaikka kirje missä kerrot asiasta. Äitisi ymmärtää aivan varmasti myös sen, että siitä on vaikea tulla juttelemaan ihan yhtäkkiä suoraan.
Tsemppiä sulle elämääsi! :) - Tomm
Hei! Meillä ihmisillä eri vartalonosat kasvaa yksilöllisesti erilaisiksi ja erikokoisiksi - onneksi! Sukupuolielimet tytöillä ja pojilla ovat erikokoisia, omissa kiinnostavissa tutkimuksissani olen tavannut tytöillä lähes huomaamatttomia ja sitten taas hyvinkin kookkaita ja ulkonevia häpyhuulia, olen kovasti pitänyt niistä kaikista! Ellet tunne kipua, kutinaa tms. niin mikään tulehdus ei ole kyseessä vaan aivan normaali häpyhuulten kasvu. Voithan ottaa vaikka koulusi terv. hoitajan kanssa joskus asia puheeksi
terveisin harrastelijagynekologi Tomppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740