milloin olisi hyvä aika alkaa hankkia vauvalle tarvikkeita yms..? milloin saa suurinpiirtein tietää tulisiko mahdollisesti tyttö vai poika?
milloin alkaa hankkia tarvikkeita yms..
7
882
Vastaukset
- hankkimaan
kaikenlaista muistaaksni josku 25 viikolla.. eka kumminki vaan vaatteita ja tällästä pientä ja mitä pidemmälle mentiin niin sit isompia ostoja! ehkä rakenneltras . 19 viikon kohdalla.. en osaa sanoo ku täällä eivät kerro missään vaihees.
- +40v
Takana on viikkoja 19 ja olen vähän jotain pientä vaatetta hankkinut. Multa otettiin lapsivesi tutkimus viikolla 14 ja sain tietää viikolla 17 onko tulossa poika vai tyttö.
- Rv 15+3
Itse olen Rv 15 3 nyt ja hommattua on tullut vaatteita jonkin verran jo valmiiksi, sekä sitterinkin ostin, niin edullinen ja ihana nalle puh kuosinen kun oli =)
Ajattelin viikolla 20 alkaa katsella pinnistä :)- mamma rv22
Itse oon nyt viikolla 22 ja sain just tietää kumpi tulee. Joskus viikolla 15 taisin ostaa pari vaatetta, keltaista ja valkoista. Nyt tietää jo ostaako sinistä vai punaista, ja ostettuna on jo tuttipullot ja tutitkin. Pinnasänkyä ja vaunuja vasta olen tutkailemassa, ne hankin varmaan kesällä vasta. Pikkutavarat etukäteen, isommat sitten viime metreillä.
Hankalahan noita ostoksia on vastustaa, kun ovat niin suloisia :)
- elomamma
Minulla on raskausviikkoja takana 19 enkä ole vielä hankkinut mitään. Olen saanut jonkin verran vaatteita ja leluja muilta. Itse varmaan odottelen aika myöhään ennen kuin hankin mitään. Haluan varmistua ensin että kaikki menee hyvin! Kyllä sitä ehtii sitten mammaloman alettuakin hankkia kaikennäköistä ja valmistautua pikkuisen tuloon :) jokainen tehköön niin kuin hyvältä tuntuu!
- MMM
Itse rupesin hankkimaan joskus vk 25 , eli en nyt ihan alussa. Kannattaa huomioida sekin että ihan viime metreillä ei välttämättä jaksakkaan pyöriä kaupoissa.
Itselläni menossa nyt vk 37 ja ei kyllä enään paljon huvita pyöriä kaupoissa...
- joyyy
joo...ite rv 30 eikä mitään viel hankittu ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817