Full tilt poker

??????????????

Onko joku voittanut jotain ft:ltä ?

Avasin taannoin rakeback dealin takia tilin full tiltille, eikä sen koommin ole rahoja näkynyt.

Olen pelannut kohtuullisella menestyksellä monella saitilla. Nykyään ei enää muualla ehdi pelaamaan, kun full tiltillä niin raskaasti tappiolla. Oliskohan niin, että eivät anna voittaa rakeback dealin takia. Sen verran pakko pelata muualla, että saa rahaa full tiltille syytämiseen, sillä pakkohan sieltä on voitolla pois päästä. 3kk nyt mennyt tahtiin 100 ostoa kuussa.... Aika outo paikka, vaikka ohjelma on kieltämättä kiva käyttää..

17

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pacific poker ja

      jotkin muut saitit, ketkä menetti jenkkipelaajat (ja 80% liikevaihdostaan) jenkkien kieltolain vuoksi, ovat muuttuneet tuon jälkeen.

      Löysät rahakkaat jenkit ovat poissa, tilalla on kaikista maailmankolkista tiukat ja aggressiiviset pelaajat ammattilaiset.

      Lisäksi Full Tiltillä tuntuu välillä vahvasti siltä että ei pelaa ihmistä vastaan vaan konetta, joka tietää sekä korttisi että tulossa olevat kortit. Koeta sitten siinä pärjätä.

      Voin olla paranoidinen asian suhteen mutta parempi niin kuin persaukinen.

      Olen FT llä tappiolla vuoden aikana useita tonneja, kaikilla muilla saiteilla kuukausitasolla systemaattista voittoa.

      • samaa mietin

        Tuo sama ajatus on kieltämättä pälkähtänyt päähän muutamia kertoja ko. saitilla pelatessani. Nimittäin, tuo, että jollain on vähän parempaa tietoa pakasta... Niin uskomattomia maksuja nimittäin on tullut. 1-outtisella all-in maksuja/korotuksia turnilla jne..

        Liekö sitten huonon korttien aiheuttamaa luulotautia ja salaliittoteoriointia, mutta trackeri kertoo sellaisia ohivetoja tapahtuneen, että maailman typerimmän ja paskimmankaan pelaajan ei voisi uskoa sellaisiin. Mene ja tiedä sitten..


      • AAAKK

        Nuija?

        FT nimenomaan on yksi niistä harvoista saiteista joilla jenkit vielä saa pelata.


      • suurimman osan
        AAAKK kirjoitti:

        Nuija?

        FT nimenomaan on yksi niistä harvoista saiteista joilla jenkit vielä saa pelata.

        pelaajistaan Jenkeissä nimenomaan kieltolain seurauksena ja verotuksen muuttuessa.


      • Full Tiltillä
        samaa mietin kirjoitti:

        Tuo sama ajatus on kieltämättä pälkähtänyt päähän muutamia kertoja ko. saitilla pelatessani. Nimittäin, tuo, että jollain on vähän parempaa tietoa pakasta... Niin uskomattomia maksuja nimittäin on tullut. 1-outtisella all-in maksuja/korotuksia turnilla jne..

        Liekö sitten huonon korttien aiheuttamaa luulotautia ja salaliittoteoriointia, mutta trackeri kertoo sellaisia ohivetoja tapahtuneen, että maailman typerimmän ja paskimmankaan pelaajan ei voisi uskoa sellaisiin. Mene ja tiedä sitten..

        pöytä nl holdem 1/2$.
        Mulle taskareiksi tulee QQ, korotan BB:lla 8$.
        Kaksi vihua maksaa, yksi korottaa vielä 4$.

        Kaikki neljä pelaajaa maksaa.

        Floppi 2,J,7 (ei värinvetoa)

        Korotan 8$, kaksi pelaajaa luopuu, alkuperäinen korottaja re-reissaa 8$. (Olen sitä mieltä että hänellä ei ole mitään ja hän yrittää ostaa minut ulos väkisin)

        Menen all-in. (219$)

        Vihu all-in. (93$)

        Vihu paljastaa korttinsa 4 ja 9! Eli ei yhtään mitäään. (vielä)

        Turn: 4
        River: 9

        Tadaa, voittaja on: vihu!

        Samankaltainen tilanne toistui ton lisäksi kahdesti viikon sisällä. Sama kaava, ei mitään kädessä, mutta turnilla ja riverilla kaksi paria.

        Jollakin on varmaan hauskaa Tilitllä kun hieman säätää suomipojan tuuria...


      • los full tiltos
        Full Tiltillä kirjoitti:

        pöytä nl holdem 1/2$.
        Mulle taskareiksi tulee QQ, korotan BB:lla 8$.
        Kaksi vihua maksaa, yksi korottaa vielä 4$.

        Kaikki neljä pelaajaa maksaa.

        Floppi 2,J,7 (ei värinvetoa)

        Korotan 8$, kaksi pelaajaa luopuu, alkuperäinen korottaja re-reissaa 8$. (Olen sitä mieltä että hänellä ei ole mitään ja hän yrittää ostaa minut ulos väkisin)

        Menen all-in. (219$)

        Vihu all-in. (93$)

        Vihu paljastaa korttinsa 4 ja 9! Eli ei yhtään mitäään. (vielä)

        Turn: 4
        River: 9

        Tadaa, voittaja on: vihu!

        Samankaltainen tilanne toistui ton lisäksi kahdesti viikon sisällä. Sama kaava, ei mitään kädessä, mutta turnilla ja riverilla kaksi paria.

        Jollakin on varmaan hauskaa Tilitllä kun hieman säätää suomipojan tuuria...

        Reraise all in KK:lla. En edes pelännyt, että olisi ässät vastassa.

        Kaveri korotti pf 50, löin lisää, ja maksu.
        Flop : A42, sökötti, löin potillisen. Kaveri reraise ja minä all-in. Maksu. Turn 8, river 8.

        Kädessään T8...


      • tyypillistä
        Full Tiltillä kirjoitti:

        pöytä nl holdem 1/2$.
        Mulle taskareiksi tulee QQ, korotan BB:lla 8$.
        Kaksi vihua maksaa, yksi korottaa vielä 4$.

        Kaikki neljä pelaajaa maksaa.

        Floppi 2,J,7 (ei värinvetoa)

        Korotan 8$, kaksi pelaajaa luopuu, alkuperäinen korottaja re-reissaa 8$. (Olen sitä mieltä että hänellä ei ole mitään ja hän yrittää ostaa minut ulos väkisin)

        Menen all-in. (219$)

        Vihu all-in. (93$)

        Vihu paljastaa korttinsa 4 ja 9! Eli ei yhtään mitäään. (vielä)

        Turn: 4
        River: 9

        Tadaa, voittaja on: vihu!

        Samankaltainen tilanne toistui ton lisäksi kahdesti viikon sisällä. Sama kaava, ei mitään kädessä, mutta turnilla ja riverilla kaksi paria.

        Jollakin on varmaan hauskaa Tilitllä kun hieman säätää suomipojan tuuria...

        Tuota sattu kaiken aikaa varisnkin Everestillä. On se uskomatonta, ei voi kukaan olla niin tyhmä että maksaa roskalla kunnon reissut....Muutoin kuin tietämällä mitä pakkaan pamahtaa. Olen varma että pokerihuoneet kusettavat, tai sitten joillakin pelaajilla on softia jotka säätävät pöydän kortintuloa samalla kun näkevät vihun kortit. Kaikki ei todellakaan ole kohdallaan. Taidan siirtyä livepeleihin, vituttaa niin helvetisti kaikki pokerihuoneet.


      • kaikkialla
        Full Tiltillä kirjoitti:

        pöytä nl holdem 1/2$.
        Mulle taskareiksi tulee QQ, korotan BB:lla 8$.
        Kaksi vihua maksaa, yksi korottaa vielä 4$.

        Kaikki neljä pelaajaa maksaa.

        Floppi 2,J,7 (ei värinvetoa)

        Korotan 8$, kaksi pelaajaa luopuu, alkuperäinen korottaja re-reissaa 8$. (Olen sitä mieltä että hänellä ei ole mitään ja hän yrittää ostaa minut ulos väkisin)

        Menen all-in. (219$)

        Vihu all-in. (93$)

        Vihu paljastaa korttinsa 4 ja 9! Eli ei yhtään mitäään. (vielä)

        Turn: 4
        River: 9

        Tadaa, voittaja on: vihu!

        Samankaltainen tilanne toistui ton lisäksi kahdesti viikon sisällä. Sama kaava, ei mitään kädessä, mutta turnilla ja riverilla kaksi paria.

        Jollakin on varmaan hauskaa Tilitllä kun hieman säätää suomipojan tuuria...

        Tuota sattu kaiken aikaa varsinkin Everestillä. On se uskomatonta, ei voi kukaan olla niin tyhmä että maksaa roskalla kunnon reissut....Muutoin kuin tietämällä mitä pakkaan pamahtaa. Olen varma että pokerihuoneet kusettavat, tai sitten joillakin pelaajilla on softia jotka säätävät pöydän kortintuloa samalla kun näkevät vihun kortit. Kaikki ei todellakaan ole kohdallaan. Taidan siirtyä livepeleihin, vituttaa niin helvetisti kaikki pokerihuoneet.


      • teemykö se siellä
        samaa mietin kirjoitti:

        Tuo sama ajatus on kieltämättä pälkähtänyt päähän muutamia kertoja ko. saitilla pelatessani. Nimittäin, tuo, että jollain on vähän parempaa tietoa pakasta... Niin uskomattomia maksuja nimittäin on tullut. 1-outtisella all-in maksuja/korotuksia turnilla jne..

        Liekö sitten huonon korttien aiheuttamaa luulotautia ja salaliittoteoriointia, mutta trackeri kertoo sellaisia ohivetoja tapahtuneen, että maailman typerimmän ja paskimmankaan pelaajan ei voisi uskoa sellaisiin. Mene ja tiedä sitten..

        Se tietäisi kaiken ohivedoista ja niiden todennäköisyydestä. *LOL*


    • tygh

      "Nykyään ei enää muualla ehdi pelaamaan, kun full tiltillä niin raskaasti tappiolla."

      Siis MITÄ???? Jos kerran voitat muilla saiteilla ja häviät Full Tiltillä, niin eiköhän se ole sitten aika selvää missä kannattaa pelata? Vaan eipä näytä olevan...

      "Sen verran pakko pelata muualla, että saa rahaa full tiltille syytämiseen, sillä pakkohan sieltä on voitolla pois päästä."

      Miksi sieltä on päästävä voitolle? Näyttääksesi saitin ylläpitäjille vai muille pelaajille virtuaalipippelisi pituuden? Vai onko ego liian suuri myöntääkseen, että vaikea kuopasta on enää nousta?

      Mene nyt hyvä mies(?) pelaamaan niille "muille saiteille", jos oikeesti haluut jotain voittaa. En tarkoita, että Full Tilt mitenkään rigged sen enempää olisi kuin muutkaan saitit, mutta tuo psykologinen "pakko päästä voitolle" -ajattelumalli ei ainakaan yhtään auta pelaamistasi.

      • joutuu

        Duunaamaan rahojen eteen kaksi kertaa hikisemmin ja kauemmin kuin monesa muussa paikassa, on useimmiten niin saatana tiukkoja pelaajia ja kippi herkkiä että kyttämiseen menee tuntikausia jos voitolla haluaa sessiosta ulos. Everest sen sijaan on apinoita täynnä ja mikä pahinta tuntuu oleva suurin osa onnenapinoita, käsittämätömillä roskasonttiasilla kerta toisensa jälkeen ohi, vieden rahat. Mikäli jossakin - palaajat/ koneet - ketkä siellä nyt sitten aina milloinkin pelaa - näkevät toisten korti ja lisäksi tietävät pakkaan tulevat niin Everest lottobingossa! Jos tietoa haluatte kokemuksisatani niin lukekaa "Älkää pelatko Everestillä" postaukset..... Älkää välittäkö kirjoitsvirheistä.. niitä on ja tulee.


      • mää taas

        En ole millään muulla saitilla tappiolla. Siksi myöskään ft:ltä ei tule kysymykseenkään lopettaa ennen kuin olen nollilla vähintään. Ihan periaatteen vuoksi. Kun nollille pääsen, menen takas vanhoihin paikkoihin samantien. Piste.


    • en tiiä mutta joskus sattuu...

      Olen kuukauden pelannut FT:llä (siirryin vaihtelun takia PS:ltä). Olen huomannut että kummassakin on järjettömän kova taso jo $5 sittareissa ja tourneissa. Pelaan nyt yleensä 24 dollarin sisäänostoissa ja ei pysty multitablaamaan ollenkaan vaan joutuu tekee ihan rankasti oikeasti duunia selvitäkseen rahasijoille. Noista salaliittoteorioista en sitten tiedä... kävi saitin 750000G:ssä ollessani isoimpien rahojen näkyessä top kympissä outo "sattuma". Istuin isossa blindissä AK:n kanssa, keskiposition pro-pelaaja (luokittelen prooksi koska 120pvän tienesti tilastot näyttivät kaverilla yli 100 000 dollaria!) korottaa aika agressiivisen korotuksen (1/6 stakistaan), meillä on samankokoiset pinot ja minä AK:lla tyydyn limppaamaan mukaan. Floppi on AK8 sateenaari. Työnnän nopeasti puolet jäljellä olevasta pinostani keskelle. Meidän pro re-reissaa minut all-in ja sitten mentiin. Kaveri paljastaa Akkaparin! Johdan miljoona nolla kärkirattailla! Riveriltä tulee sitten kaverille akka setti joten pelit loppu. En voi ymmärtää miten joku voi mennä all in QQ:lla jos AK pöydässä ja vastustaja on jo korottanut roimasti? kertokaa mulle... en itse tuolla tasolla ole vastaavaa nähnyt! pöytä hiljeni ja pro ei vastaillut mitään kyselyihini..outo juttu.

    • Ja muut paskat

      Juuri kävin hväimässä 100$, vittu on vaan niin uskomattoman paskaa tuuria, kaikki vitun monsterit hävää, kaikki saatana käsiparit häviää, pelasin monta tuntia kyttäillen pelattavia lapuja ja kun niitä saan, niin rahat mene perkele joka vitun kierroksella. kahdet pari hä'viää suoralle jne. Yhdelle ja samalle kusipäälle kaiken aikaa.

    • Ei tule mitään

      Vittu Full tilt huijaa saatana pelaat siellä koneita vastaan. Joka ikinen käsi häviää, ihan sama mitä on kädessä, j alähes jokasiella kädellä joku reissaa ennen floppia ja usemapi maksaa kunnes sinä saat AA taskuparit. Viisi pelaaja ennen suo kippaa jopa iso ja pieni blindi. Aika saatanan uskomatonta. Ja bluffi onnistuu joka kerta, aina kun bluffaat jokainen pelaaja kippaa. Mutta kun he bluffaafat toisiaan vastaan tulee maksua.

      Taitaa dollarin pöydissä olla jokainen pelaaja koneen ohjaama. Sillä joka ikinen kerta sun jokainen monsteri käsi häviää roskalle viimeistään riverissä., Tuntikausi joudut vain kippailla osumattomin ja kätesi roskakortteihin. Kun saat Kaikki AA pienemmä parti häviää ja AA: pariasi vastaan ei pelee kukaan.

      Everestillä on sama homma, joka vitun pokerisaitti on kusetusta.

    • meni

      Kaikki eipähän tarvitse enää pelata paskaa. 200$ loose





      VIIOSWPåähaslknfölkfnlnf

    • oooo

      Minun mielstä taas full tilt on tähän astisista saiteista paras mitä olen pelannut.Ennen pelasin paffilla,pokerihuoneella,club4acesilla ja unibetilla.näillä saiteilla todella tuntui että joku kusettaa,tietäisi kortit ja sen mitä pöytään on tulossa.pahimpia näistä olivat pokerihuone ja club4aces.

      kolme kuukautta sitten siirryin full tiltille ja pokerstarrsille.Näistä pelaan enimmäkseen full tilttiä ja siällä on mukava pelata.On selkeä ja viihtyisä ohjelmisto.pelaaminen tuntuu rehelliselta,ohivetoja tulee huomattavsti vähemmän kuin ennen ja satunnaisgeneraattori tuntuu jakavan kortteja tosiaan satunnaisesti.

      Niin ja sellainen juttu kanssa epäilytti tossa club4acesissa että siinä tuli epäilyttävän usein ns. "superkäsiä"(värisuora,neloset) ja usein vielä samassa jaossa,ja jos omalle kohdalle joskus osui,niin aina oli se huonompi käsi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe