Mistä kannattais hakea Visa-korttia kun tilanne on se että opiskelee päätoimisesti eikä ole tällä hetkellä työsuhdetta? Luottotiedot on OK ja säännöllisiä tuloja on reilusti yli minimikäyttörajan. Omasta pankista tuli hylky joten olisko jokin muu keino? Pankkikortin saamiseen ei ollut estettä ja se irtoskin helposti ja tulossa ensi viikolla kotiin.
Mistä saisi Visa-kortin
6
443
Vastaukset
- luottokorttia jos tulot
on ok!
Pitää elää varojensa mukaan!Lyhyesti sanottuna: On tilanteita, joissa luottokortti on ainoa mahdollinen tai järkevä maksutapa ja sen lisäksi monessa tapauksessa kuluttajansuoja on parempi maksettaessa luottokortilla kuin käteisellä. Esim. kun lentoyhtiö meni konkurssiin, luottokorttiyhtiö korvasi lippujen hinnat luottokorttimaksajille, mutta käteismaksajat eivät saaneet korvausta mistään. Internetin kautta ostettaessa luottokorttimaksajat saavat rahansa takaisin, jos tuotetta tai palvelua ei toimiteta tai se ei vastaa tilausta. Jne. Jne.
- Että?
Olisi pitänyt saada Visa Credit. Tuossa puhuttiin vain Visa kortista. Ottaa Visa Debit kortin aina varmennuksella, niin ei pitäisi tulla hylkyä.
- ap.
Että? kirjoitti:
Olisi pitänyt saada Visa Credit. Tuossa puhuttiin vain Visa kortista. Ottaa Visa Debit kortin aina varmennuksella, niin ei pitäisi tulla hylkyä.
Kysymys siis Visa maksuaikakortista.
Ei siis pankkikortinlaisesta Visasta.
Sitäpaitsi ainavarmennettavaa Visa Debitiä ei ole muilla kuin S-pankilla ja syy on se ettei S-pankilla ole Visa Electronia. Muilla on ja siksi niillä ei ole tarvetta online visa debitiin.
Sitäpaitsi mulla on jo olemassa Visa Electron ja myös Visa Debit, offlinekorttina joten mikään luottotietojuttu ei ole hylyn takana.
Syy hylkäykseen mun kohdalla on ainoastaan se että ei ole työsuhdetta!
- tietääkseni
muistaakseni pitää olla kasassa vähintään 60 op.
- ap.
Muut kuin korkeakoulu- ja yliopisto-opiskelijat on auttamatta tuon opiskelija-Visan ulkopuolella!
Siis esim. AMK- ja ammisopiskelijoita syrjitään tuossa.
Opiskelija-Visan sitäpaitsi saa kaikista pankeista (no ehkä ei pienimmistä mutta isommista kyllä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566648Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404582- 562319
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391878Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71438Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151219- 171214
- 171191
- 241154
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097