Kyllä on asiallinen Mies,tossa Seppälän alakerrassa,joka esittelee Antiikkia,on kiva käydä ja tehdä kauppaa "Tulen toisen kerrankin".
Antiikkia Antiikkia
9
1178
Vastaukset
tosi on taitaapa olla ainut kauppa varkaudessa jossa saa asiallista palvelua
- hjjuuyuyytre
niin ja osaa myös juijata ihmisiä möipä joskus jopa kiljujakin että semmonen yritittäjä
- ilmoittaa
viranomaisille kirjoittelusi johdosta.
Vai oletko ostanut häneltä kiljua? Luulen että kirjoittelet juorujen perusteelle ja se on toisten herjausta! - hgfdse
ilmoittaa kirjoitti:
Vai oletko ostanut häneltä kiljua? Luulen että kirjoittelet juorujen perusteelle ja se on toisten herjausta!taikkian tään kauppiaan tuntee ja ja hänen entiset liiketoimensa eli nimi oli p.m
- ko henkilö
hgfdse kirjoitti:
taikkian tään kauppiaan tuntee ja ja hänen entiset liiketoimensa eli nimi oli p.m
itse kirpputorin omistaja???? vai miten....
- ilmoittaa
ilmoittaa kirjoitti:
Vai oletko ostanut häneltä kiljua? Luulen että kirjoittelet juorujen perusteelle ja se on toisten herjausta!viranomaisille, ei taija olla nimittäin ihan puhasta touhua sen miehen touhut siinä paikassa,
maksaakohan veronsa ym. ym. - ilmoittaa
ilmoittaa kirjoitti:
Vai oletko ostanut häneltä kiljua? Luulen että kirjoittelet juorujen perusteelle ja se on toisten herjausta!ei nimittäin taija olla ihan puhtaat jauhot pussissa sillä "yrittäjällä", joka siinä puljussa touhuu, joten pysytäänhän asiassa, joillakin vaan se lipevyys on luontainen lahjakkuus, joka tehoaa joihinkin narrattaviin.
- itse kunniallinen
ilmoittaa kirjoitti:
viranomaisille, ei taija olla nimittäin ihan puhasta touhua sen miehen touhut siinä paikassa,
maksaakohan veronsa ym. ym.kansalainen? Pitääkö tuomita muut, jos sattuu olemaan jotain henkilökohtaista ongelmaa itsellään?
- kuule sinä
itse kunniallinen kirjoitti:
kansalainen? Pitääkö tuomita muut, jos sattuu olemaan jotain henkilökohtaista ongelmaa itsellään?
kunniallinen kansalainen, mitä tämä käsite pitää mielestäsi sisällään, niin kerron sulle sitten?
Jäänpä oikein odottelemaan vastaustasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681759
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551644Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1181225Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701201- 1111018
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s89882La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10786Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57763- 59735