Antiikkia Antiikkia

Kiva käydä

Kyllä on asiallinen Mies,tossa Seppälän alakerrassa,joka esittelee Antiikkia,on kiva käydä ja tehdä kauppaa "Tulen toisen kerrankin".

9

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on taitaapa olla ainut kauppa varkaudessa jossa saa asiallista palvelua

    • hjjuuyuyytre

      niin ja osaa myös juijata ihmisiä möipä joskus jopa kiljujakin että semmonen yritittäjä

      • ilmoittaa

        viranomaisille kirjoittelusi johdosta.
        Vai oletko ostanut häneltä kiljua? Luulen että kirjoittelet juorujen perusteelle ja se on toisten herjausta!


      • hgfdse
        ilmoittaa kirjoitti:

        viranomaisille kirjoittelusi johdosta.
        Vai oletko ostanut häneltä kiljua? Luulen että kirjoittelet juorujen perusteelle ja se on toisten herjausta!

        taikkian tään kauppiaan tuntee ja ja hänen entiset liiketoimensa eli nimi oli p.m


      • ko henkilö
        hgfdse kirjoitti:

        taikkian tään kauppiaan tuntee ja ja hänen entiset liiketoimensa eli nimi oli p.m

        itse kirpputorin omistaja???? vai miten....


      • ilmoittaa
        ilmoittaa kirjoitti:

        viranomaisille kirjoittelusi johdosta.
        Vai oletko ostanut häneltä kiljua? Luulen että kirjoittelet juorujen perusteelle ja se on toisten herjausta!

        viranomaisille, ei taija olla nimittäin ihan puhasta touhua sen miehen touhut siinä paikassa,
        maksaakohan veronsa ym. ym.


      • ilmoittaa
        ilmoittaa kirjoitti:

        viranomaisille kirjoittelusi johdosta.
        Vai oletko ostanut häneltä kiljua? Luulen että kirjoittelet juorujen perusteelle ja se on toisten herjausta!

        ei nimittäin taija olla ihan puhtaat jauhot pussissa sillä "yrittäjällä", joka siinä puljussa touhuu, joten pysytäänhän asiassa, joillakin vaan se lipevyys on luontainen lahjakkuus, joka tehoaa joihinkin narrattaviin.


      • itse kunniallinen
        ilmoittaa kirjoitti:

        viranomaisille, ei taija olla nimittäin ihan puhasta touhua sen miehen touhut siinä paikassa,
        maksaakohan veronsa ym. ym.

        kansalainen? Pitääkö tuomita muut, jos sattuu olemaan jotain henkilökohtaista ongelmaa itsellään?


      • kuule sinä
        itse kunniallinen kirjoitti:

        kansalainen? Pitääkö tuomita muut, jos sattuu olemaan jotain henkilökohtaista ongelmaa itsellään?

        kunniallinen kansalainen, mitä tämä käsite pitää mielestäsi sisällään, niin kerron sulle sitten?
        Jäänpä oikein odottelemaan vastaustasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe