Haluaisin ostaa taikakuutio häkin marsuilleni. Olen kuullut että niitä saa Hong Kongista. Meillä on parketti niin en voi laittaa marsuja siihen niin onko jotakin paikkaa mistä voi ostaa semmoisen muovipohjan?
Kiitos jos vastaatte!
Taikakuutio häkistä
5
1535
Vastaukset
- Nasuuti
Hei! :) Jep Hong Kongista saa taikakuutioita, niitä ei vain aina ole saatavana koska menevät hyvin kaupaksi.
On nettikauppa mistä saa, sijaitsee muistaakseni Hyvinkäällä. Mutta nettikaupan nimeä en tähän hätään muista, kannattaa yrittää googlettaa. Vahakangas käy myös hyvin pohjaksi siinä on vain ongelmana se että pissa valuu lattialle.
Omassa kodissani on laminaatti lattia ja toi aaltomuovi on tosi hyvä ratkasu, kun voi reunat taittaa ylös ja laittaa aidan ympärille. Kys. aaltomuovia saa monina eri väreinä, ja jos ei itse pääse hakemaan sitä voivat lähettää myös itse, jolloin joutuvat kuitenkin katkasemaan muovin keskeltä, mutta saa hyvin teipattua takasin yhteen esim. ilmastointiteipillä. - täti63
Pohjia on montaa eri lajia. Zymotek oy:ltä voi tilata alltomuovipohjan, joten siihen siis saa purua. Jos ajattelit vahakangasta (saatavilla esim. Hong Kongista), sinne ei tietenkään voi mitään puruja laittaa. Pohjana voi käyttää myös mattoja, sängynaluslaatikoita ym. Kaikke, mitä mielekuvitus tuo tullessaan.
- avonias
Siis pohjana hyvä vaihtoehto on myös muovimatto, joka siis oikeasti on koko lattian peittävä, mutta sitä saa myös palasina, joista on helppo taiteilla niittipyssyn kanssa mieleinen pohja(voi käyttää puruja ja on helppo puhdistaa vaikkapa suihkussa.).
- pohjaratkaisu
Meillä on myös tollanen taikakuutioista tehty häkki. Pohjaratkasuna IKEAn Dilling vuodevaatelaatikko kertaa 3. Todella kätevä. Saa purut tai pyyhkeen/maton/ym. pohjalle ja helppo puhdistaa. Yhdistettiin vielä sellasilla putkilla noi laayikot niin tytöt tykkää juosta putkesta toiseen ja mennä piiloonkin sinne aina välillä!
Mielikuvitus on siis vain rajana! - -marsut-
Voisko joku linkittää osotteen jossa ois myynnissä taikakuutiota ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770