Luottamus katkolla

Nerdii

Kun tulen töistä kotiin, siivoan, teen ruuan yms. kotitalousjutut. Sen jälkeen harrastan liikuntaa ja ellen muuta keksi istahdan hetkeksi koneen ääreen. Kaikkia näitä muita tehtäviä tehdessäni mieheni ei liikahda sohvalta. Mutta ikään kun aukaisen tietokoneen hyökkää kuin hyeena taakseni mukamas tekemään jotain ja tulee kysymään jotain merkityksetöntä ja samalla luuraa missä sivuilla käyn. Itse kyllä annan hänen vapaasti surffailla missä tahtoo ja miten kauan tahtoo, mutta hän antaa heti palautetta jos olen tietokoneella. Ei jaksa!! Olen kysynyt monta kertaa syytä käytökselleen ja hän vastaa vain ettei mun saisi olla koneella. Ja laskee aikaa miten kauan olen. Kuuntelee jos kirjoitan jotain, niin tulee jälleen kyttäämään. Sairasta. Pitäisikö tästä päätellä, että miehellä on jonkinlainen nettisalasuhde ja vaistomaisesti pelkää minun tekevän jotain samanlaista... mä en keksi muuta.

2

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu..

      meilläkin. Luulen kuitenkin että syy voi olla niinkin yksinkertainen (miehestä kun on kysymys) että on mustis sun huomiostasi, oli se sitten kiinnittynyt mihin tahansa.
      Mun ukko haluaa viettää koko ajan laatu aikaa* kun HÄNELLÄ sopii. Se on mukavaa kun jollain on sitä ylimääräistä omaa aikaa tässä lapsiperheessä. Minähän sitä en tarvitse, en tietenkään. :)
      Rakas on kuitenkin, enkä vaihtaisi pois.

      Miehiä ei pidä ymmärtää, niitä pitää sietää. ;)



      *laatu aika = kuunnella juttuja autoista, autoon liittyvistä asioita ja muista moottorilla toimivista leluista.

      • hyvin...

        kiteytetty tuo "miehiä ei pidä ymmärtää, niitä pitää sietää" !!!

        Jep, tässä huushollissa on käsitys laatuajasta juuri tuo sama: autoja, moottoreita, hevosvoimia, iskutilavuuksia... Hoh hoijaa!
        Tietokone ja netti ovat meilläkin punainen vaate - hän saa aikaansa kuluttaa vaikka kokonaisen vkl:n verran kyttäillessä em juttuja (ja ties mitä muuta), mutta auta armias, jos itse ankkuroidun koneelle yli tunniksi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe