Mielestäni auto on ulospäin hienon näköinen, mutta sisätilat ei -06 mallin omistajaa säväyttänhyt, melkein kuin olisi istunut omassa autossa.
Ulkoa hieno, mutta ei säväytä
4
968
Vastaukset
- no käyhän se niinkin
Oho... Mitenkäs tää nyt lipsahti uudeksi aloitukseksi... Piti tulla tonne keskuteluun missä haukuttiin uutta Mondeota rumaksi...
- väliä. Auto on
kyllä ulkoakin melkoisen ruma lahna.
- Ford Mondeo
väliä. Auto on kirjoitti:
kyllä ulkoakin melkoisen ruma lahna.
ole maailman kaunein auto, mutta ei se kyllä ole niin rumakaan kuin jotkut jaksavat jauhata. Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen Mondeo STW:n ulkonäköönkin vaikka tärkeimmät seikat tietysti ovat auton erinomaiset ajoominaisuudet, jotka muuten parempia ovat vaikeasti löydettävissä. Kaverille joka koettuaan uuden mondeon luuli istuvansa omassa 06 mondeossa eikä juurikaan eroja huomannut, että käypä aluksi ainakin silmiäsi tarkistamassa.
- ei muuta
Ford Mondeo kirjoitti:
ole maailman kaunein auto, mutta ei se kyllä ole niin rumakaan kuin jotkut jaksavat jauhata. Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen Mondeo STW:n ulkonäköönkin vaikka tärkeimmät seikat tietysti ovat auton erinomaiset ajoominaisuudet, jotka muuten parempia ovat vaikeasti löydettävissä. Kaverille joka koettuaan uuden mondeon luuli istuvansa omassa 06 mondeossa eikä juurikaan eroja huomannut, että käypä aluksi ainakin silmiäsi tarkistamassa.
No hyvin saman oloinen se oli sisältä. Itse asiassa vähän "lelumaiseman" oloinen, kun vanhojen osien ehostamiseksi oli lisätty uusia nippeleitä vanhojen kulkeen. Monet sisustuksen osat oli ihan samoja kuin vanhassa Mondeossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872