simsmylly on avattu siellä ei ole vielä paljon mitään mutta ajan myötä on sivut ovat nyt aika surkeat.
simsmylly on avattu
6
435
Vastaukset
- Maryyh
Miksi pitää mainostaa sivuja jotka on pahasti kesken? -.-' Tee ne valmiiksi ja sitten vasta mainosta, ei ihmiset jaksa keskenäisii sivui kattoo.
- -------
Maryyh kirjoitti:
Miksi pitää mainostaa sivuja jotka on pahasti kesken? -.-' Tee ne valmiiksi ja sitten vasta mainosta, ei ihmiset jaksa keskenäisii sivui kattoo.
Onko sun Maryyh ihan pakko valittaa joka ikisestä asiasta!!! Kaikki sun viestit koskee vaan tollasta vinkumista ja kritisointia. >:(
- Maryyh
------- kirjoitti:
Onko sun Maryyh ihan pakko valittaa joka ikisestä asiasta!!! Kaikki sun viestit koskee vaan tollasta vinkumista ja kritisointia. >:(
On aivan pakko :)
- Roos
------- kirjoitti:
Vaikka Maryyh minunkin mielestäni kritisoi asioita hitusen liikaa (älä ota itseesi Maryyh, ei se minua häiritse) olen tässä asiassa kuitenkin täysin samaa mieltä hänen kanssaan. Mitä järkeä mainostaa sivua, joka on vielä täysin keskeneräinen?
Sitä paitsi, jo heti etusivulla, jossa on aivan järkyttävän vähän tekstiä ja se vähäinenkin hitusen oudohokoa, pursuaa kielioppi- ja kirjoitusvirheitä. Tuossa yhdessä vaivaisessa lauseessa ei ole isoja alkukirjaimia, pilkkuja ei mitään. Vain tällaisia "toivottovastti" sanoja. Kertoisitko sivun ylläpitäjä minulle mitä tuo merkitsee ihan Suomen kielellä?
Ei voi olla liikaa pyydetty oikolukea tekstiä sen kirjoittamisen jälkeen. Kukaan ei halua käydä sivuilla, joissa ei ole mitään muuta kuin kirjoitusvirheitä ja kielioppivirheitä!
Mikä ihmeen teksti tämä nyt on: "Aina kun olet tehnyt muutoksia sivuun, muista päivittää sivu klikkaamalla tallenna painiketta editorin vasemmasta yläreunasta, paina tämän jälkeen julkaise painiketta niin sivu julkaistaan varsinaisille sivuille." Se löytyi tuolta koodit osiosta.
Foorumi pursuaa noita esimerkkialueita, mikä ihmeen foorumi se on?
Kuvagalleria... No jos nuo ovat sinun käsityksesi hauskoista, hyvistä ja mielenkiintoisista kuvista, mikä ettei.
Blogi? Mitä varten? Vaikuttaa kovin tyhjältä.
Vieraskirja sentään löytyy - Maryyh
Roos kirjoitti:
Vaikka Maryyh minunkin mielestäni kritisoi asioita hitusen liikaa (älä ota itseesi Maryyh, ei se minua häiritse) olen tässä asiassa kuitenkin täysin samaa mieltä hänen kanssaan. Mitä järkeä mainostaa sivua, joka on vielä täysin keskeneräinen?
Sitä paitsi, jo heti etusivulla, jossa on aivan järkyttävän vähän tekstiä ja se vähäinenkin hitusen oudohokoa, pursuaa kielioppi- ja kirjoitusvirheitä. Tuossa yhdessä vaivaisessa lauseessa ei ole isoja alkukirjaimia, pilkkuja ei mitään. Vain tällaisia "toivottovastti" sanoja. Kertoisitko sivun ylläpitäjä minulle mitä tuo merkitsee ihan Suomen kielellä?
Ei voi olla liikaa pyydetty oikolukea tekstiä sen kirjoittamisen jälkeen. Kukaan ei halua käydä sivuilla, joissa ei ole mitään muuta kuin kirjoitusvirheitä ja kielioppivirheitä!
Mikä ihmeen teksti tämä nyt on: "Aina kun olet tehnyt muutoksia sivuun, muista päivittää sivu klikkaamalla tallenna painiketta editorin vasemmasta yläreunasta, paina tämän jälkeen julkaise painiketta niin sivu julkaistaan varsinaisille sivuille." Se löytyi tuolta koodit osiosta.
Foorumi pursuaa noita esimerkkialueita, mikä ihmeen foorumi se on?
Kuvagalleria... No jos nuo ovat sinun käsityksesi hauskoista, hyvistä ja mielenkiintoisista kuvista, mikä ettei.
Blogi? Mitä varten? Vaikuttaa kovin tyhjältä.
Vieraskirja sentään löytyyHahhaa, olet ihan oikeassa Roos. Koodi sivulla oleva teksti on suntuubin laittama, käsittääkseni ne on joka ssvulla kun tekee uuden sivun. Mutta eikö sitä voisi ottaa pois? Kyllä sen saa pyyhittyä pois. Minusta kannattaa opetella html kieltä, että saisi koodattua kauniimmat sivut. Nykyään on helpompaa tehdä sivut 2 minuutissa.. Ne ovat kyllä paljon rumempia, kävijät arvostavat enemmän huolella tehtyjä sivuja. Näin luulisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756