Heippa!
Onko kenelläkään kokemusta sellasesta, kun vauvalta kuuluu lisälyöntejä? Mä oon nyt rv 27 4 ja vauvan sydänäänissä kuulu lisälyöntejä. Lääkäri käski olla stressaamatta niistä, mutta varas kuitenkin mulle ultran asian tiimoilta. Mä en huomannu ollenkaan kysyä, että kuinka vakavasta asiasta pahimmillaan vois olla kyse.. Ja ultra on vasta reilun viikon päästä. Onko kenelläkään tietoa/kokemusta?
Kiitos, jos joku vastaa:)
sikiön "rytmihäiriö"
2
2527
Vastaukset
- Miuykkeli
Mulla oli sama ongelma,(olin silloin viikolla 28) tekivät ultran.
Ei sen kummempi juttu.
Lääkäri sanoi että alle 12-vuotiailla aika yleinenkin ongelma. Joillain lapsilla tulee raskauden aikana joillakin myöhemmin.
Nyt kun kävin loppuraskauden ultrassa ongelma oli poistunut.
Lääkäri ultrassa sanoi että lisälyönnit katoaa usein itsestään.
Elikkäs ei kannata stressata!
Mukavaa odotusta!
(Usein Dopplerilla erehdytään luulemaan hikkaakin lisälyönniksi,mulla oli minuutissa noin 10 lisälyöntiä)- rv 38+3
Meidän vauvalla todettiin rytmihäiriöitä ekan kerran viikolla 31. menin silloin äpolille käyrille ja ylim. ultraan. lääkäri sanoi, että ei ole syytä murheeseen kun niitä oli suht harvakseltaan ja syke taso oli normaali 140-150. niitä on nyt ollut melkein joka neuvolakerralla ja synnytyksen suunnittelukäynnin yhteydessä tehdyssä ultrassakin oli. ovat kuitenkin vaarattomia kuulemma kun sydämen rakenteessa ei ole mitään poikkeavaa. voivat mennä synnytykseen mennessä ohi tai voivat olla vielä kun vauva syntyy. ne on yleensä eteisperäsiä lisälyöntejä, joita on aikuisillakin vaarattomana. lääkäi selitti meille myös, että voi johtua sydämen johtosolukon kehittymättömyydestä. itse olin kauan murheellinen ja stressaantunut vauvan voinnista, mutta sittemmin olen rauhottunut kun olen saanut lisää tietoa. mukavaa odotusta sinulle, neuvoni on että ei kannata liikaa murehtia eikä miettiä, vaikka luonnollisesti on huoli omasta pikkuisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837