polttarit

äiti-78

Tämä on nyt 10 vuotta vanha asian, josta kirjoitan. Kirjoitan näin vanhasta asiasta, koska silloin minulla ei ollut tällaista "äitipiiriä", jolle olisin voinut kirjoittaa.
Sanoin mieheni polttarien järjestäjille, että Anttia, eli miestäni ei vietäisiin stripparipaikkaan. Myös mieheni sanoi siitä polttarien järjestäjille. Kaverit päättivät kuitenkin viedä mieheni tällaiseen paikkaan. He sitoivat hänen silmät, jotta ne saisivat mieheni vietyä sellaiseen paikkaan. He avasivat hänen silmät vasta baarissa.
Mahtokohan ne olla jotain hyvännäköisiä silikonitissejä? Mahtoikohan silikonitissit vielä silloin 10 vuotta sitten olla yleiset muissa kaupungeissa kun pääkaupunkiseudulla? Onko teillä muilla kokemuksia tällaisista tilanteista tai paikoista?

7

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihii..

typerästi tehty kavereilta, mutta mitö hittoa sinä sitä 10v jälkeen vatvot?? Oletko muka -78, aika lapselliselta tekstisi vaikuttaa..

• äiti x 3

Olen kirjoittanut aikaisemmin samalla otsikolla, kun keskusteltiin äidin juhlimaan menosta. Eli otsikko oli lähimmäisen tukeminen. Mitä jos miehen polttareista kertova äiti ei ollutkaan lapsellinen? Mitä jos hän kärsikin sen tyylisestä ahdistuneisuushäiriöstä, jossa hänen on vaikea irrottautua vanhoista asioista? Mitä tämä toisen ihmisen vastaus teki hänelle? Luulen, että hän ahdistui siitä lisää.
        Tämän keskustelusivustojen alussa sanotaan, että tuuleta hetki ajatuksiasi täällä. Minä ymmärrän sen kehotuksen niin, että saa kirjoittaa omia ajatuksiaan. Omilla ajatuksillani tarkoitan sitä, että niiden ei tarvitse kaikkien muiden mielestä olla järkeviä ja aikuismaisia. Minulla on tapana vastata niiden ihmisten viesteihin, joita ajattelen pystyväni auttaa jollakin tavalla. Onko teidän joukossanne niitä, ketkä auttavat vain niitä ihmisiä, joilla on samanlaisia ongelmia kuin itsellä? Tai onko teidän joukossanne niitä, ketkä vastaavat niiden viesteihin, keitä uskoo pystyvänsä loukkaamaan. Toivon, että edellisten kaltaisia vastaajia ei löytyisi enään näiltä sivustoilta. Toivottavasti löytyisi sellaisia keskustelupalstoja, joissa tarkoituksena on loukata toista ihmistä. Toivottavasti nämä ihmiset hakeutuisivat sellaisille sivustoille, koska he ehkä saavat tyydytystä toisen ihmisen vahingoittamisesta.

• äiti x 3

Kirjoitan tämän viestin siksi, että haluan varmistaa, että viestini meni oikeaan osoitteeseen eli ihmiselle, ketä vastasi ensimmäisen kerran äiti-78 viestiin. Tässä saattoi mennä viestit vähän ristiin. Viestini ei ollut tarkoitus mennä kirjoittajalle, ketä miettii kirjoittajan pointtia. Hänen viestinsä ei ollut niin loukkaava kuin edellisen. Sinä ketä näiden kirjoittajien jälkeen kirjoitit, olet todella ihana.Toivoisin, että sinun kaltaisia ihmisiä olisi enemmän.

• hohoo
        äiti x 3 kirjoitti:

Olen kirjoittanut aikaisemmin samalla otsikolla, kun keskusteltiin äidin juhlimaan menosta. Eli otsikko oli lähimmäisen tukeminen. Mitä jos miehen polttareista kertova äiti ei ollutkaan lapsellinen? Mitä jos hän kärsikin sen tyylisestä ahdistuneisuushäiriöstä, jossa hänen on vaikea irrottautua vanhoista asioista? Mitä tämä toisen ihmisen vastaus teki hänelle? Luulen, että hän ahdistui siitä lisää.
        Tämän keskustelusivustojen alussa sanotaan, että tuuleta hetki ajatuksiasi täällä. Minä ymmärrän sen kehotuksen niin, että saa kirjoittaa omia ajatuksiaan. Omilla ajatuksillani tarkoitan sitä, että niiden ei tarvitse kaikkien muiden mielestä olla järkeviä ja aikuismaisia. Minulla on tapana vastata niiden ihmisten viesteihin, joita ajattelen pystyväni auttaa jollakin tavalla. Onko teidän joukossanne niitä, ketkä auttavat vain niitä ihmisiä, joilla on samanlaisia ongelmia kuin itsellä? Tai onko teidän joukossanne niitä, ketkä vastaavat niiden viesteihin, keitä uskoo pystyvänsä loukkaamaan. Toivon, että edellisten kaltaisia vastaajia ei löytyisi enään näiltä sivustoilta. Toivottavasti löytyisi sellaisia keskustelupalstoja, joissa tarkoituksena on loukata toista ihmistä. Toivottavasti nämä ihmiset hakeutuisivat sellaisille sivustoille, koska he ehkä saavat tyydytystä toisen ihmisen vahingoittamisesta.

No juu, ehkä sitä olisi voinut nettipsykologoksikin alkaa, mutta päätin kirjoittaa mitä kirjoitin. Minun mielestä aika hassua vatvoa 10v vanhaa asiaa. mielestäni en mitenkään kauhean rumasti asiaan vastannut ja sehän oli minun mielipiteeni´(saan kai minäkin sen ilmaista?). Sinä voit sitten puolestasi parantaa täälä maailmaa (mahdoton tehtävä). Aika moinen spekuloija olet, yhden viestin perusteella analysoit hirveästi. Jos on oikea ongelma, netti on väärä paikka apua hakea!

• Mamma 30v.

Siis mitä sä nyt tommosia mietit?
      Näkeehän se sun ukkos niitä tissejä muuallakin jos haluaa!
      Vai mikä sun pointtis oli?

• asialinja

No mutta auttaako tollanen mollaaminen yhtään. toki näkee paljasta pintaa joka puolella mutta kysymys taitaa olla enemmänkin siitä että kyseinen kirjoittaja taitaa kokea itsensä loukatuksi. Millainen olisi kunkin oma reaktio asiaan jos sattuisi omalle kohdalle. Itse en ainakaan hyväksy moista omalta mieheltäni kuin hänkään ei hyväksy moista minulta. Sitäpaitsi sellainen on naisia halventavaa ja kuinka moni tissientuijottelija hyväksyisi omalle vaimolle tai tyttärelle tullaisen työn?

• mita pahaa

..mita pahaa on siina etta mies kay stripparipaikassa polttareissa ? Tyypillinen miesten pila mun mielesta. Ei siina sukupuolitaudit tartu jos katsoo yhden tissishown. Ma menisin itse mielellani katsomaan housut pois tyylisen live esityksen. ... en tajua.. Onko miehesi muuten tehnyt sinulle mitaan pahaa vai onko tama se ikavin asia ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe