Moro !"
digilaitteeni on Humaxin CX FOX II kaapeliverkossa. Käyttiksen mukaan laite päivittäisi itse itsensä kaapeliverkon kautta.
Asetuksista olen laittanut automaattisen päivityksen, mutta laitteessa näkyy olevan edelleen sama ohjelmistoversio kuin ostohetkellä 1,5 vuotta sitten.
Miltä kanavalta ohjelmistopäivärit on saatavilla ??
Tai voiko laitteen päivittää itse netin tms. kautta ??
Vaikuttasko asiaan jotakin se, että talomme on ollut aiemmin antenniverkossa, mutta verkon digitalisoinnissa siirryttiin qam-tekniikalla kaapeliin sopivaksi, mutta esim. maksulliset kanavakortit yhtiössämme täytyy olla antennitalouteen sopivat ??
ELi suomeksi digiboksi on oltava kaapelimallia, mutta jos haluaa maksu-tv:tä käyttää, pitää hommata antennikortit.
Humax CX FOX C II päivitys
5
2218
Vastaukset
- tuosta johtuu
eli talo on antenniverkossa vaikka signaali muutetaankin kaapelibokseille sopivaksi. Tietenkään kaapeliboksien päivityksiä ei antenniverkossa lähetetä eli ainut mahdollisuus on itse päivittää boksi tietokoneen kautta. Päivitykset ja ohjeet löytyvät osoitteesta www.humax.fi
- Voi voi
Ei päivity uudet kanavat ko. digiboxilla kaapeli/kerrostalossa, ei automaattipäivityksellä eikä manuaalipäivityksellä... Ilmeisesti pitää uudelleen asentaa kaikki alusta alkaen...
- onkelmaa
minulla kysyy pin koodia kun yritän kanavia viritellä miten sen pinkoodin saisi selvitettyä tai poistettua.
ostin tämän digiboksin käytettynä kirpputorilta ja onkohan siihen edellinen omistaja asentanut pinkoodin tai luulen niin.
siinä ei näy suomi tv ja taisi olla muutama muukin kanava joka ei näy ja en saa viritettyä kun se kysyy sitä pin koodia. - 12+11
Oletko siis kokeillut normaalia oletuskoodia 0000 (tai joskus 1234)?
Aina tuo Humax pin-koodia kysyy tuossa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798