Bulgaria vai Turkki?

Matkalle

Olen lähdössä elokuussa viikon matkalle Turkkiin Alanyaan tai Bulgariaan Sunny Beachille.
Kummassa on paremmat rannat?
Kummassa on halvempi syödä?
Voiko Sunny Beachissa ostaa vaatteita
yms. yhtä halvalla kuin Turkista.
Entä onko Bulgariassa paljon kylmempää kuin Turkissa?

7

1473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkoista matkaa !

Bulgariassa on paljon edullisempaa kuin Turkissa. Turismi ei ole vielä päässyt valloilleen Bulgariassa joten hinnat ovat todella hyvät ja yllätyt positiivisesti miten paljon voit ostella esim. vaatteita. Laatua siis löytyy. Turkkia en suosittele sen asukkaiden takia sillä uskonto on liian vahvasti esillä tässä maassa. Bulgariassa ei ole väkivaltaisuutta läheskään kuten Turkissa ja ihmiset ovat mukavampia.

Siis lyhysti näistä kahdesta valitsen Bulgarian aina parhaana vaihtoehtona!

• minttu

tai siis riippuu mitä haluut ostaa mut oikeesti esim syöminen juominen ja muu tollanen normaali lomaelämä on melkeenpä jo Suomen tasoa, eli edullisuuden takia ei sinne kannata markustaa. Joku nahka ja korut ja piraattituotteet tietty on edullisia. Turkki on myös siitäikävä et missään ei voi olla rauhassa kun aina on joku huutelemassa ja tyrkyttämässä jotain, siis vaikka olisit miehesikin kanssa, kuten minä viime kesänä. Oltiin Alanyassa elokuussa ja lämpöä oli 45 astetta, joten ei voi edes harkita hotellia jossa ei ois ilmastointia! Koitettiin itse olla eka yö ilman mutta nukkua ei voinut ja hiki valui aivan noroina. Ranta oli kyllä muuten hyvä, mutta aallot oli koko ajan todella kovat, uiminen oli hankalaa ja ranta oli myös todella äkkisyvä, eli ei sovi ainakaan lapsille. Myöskin rannalla oli ties mitä tyrkyttäjiä myymässä kaikkea, niin ettei sielläkään saanut olla rauhassa! Itse lähtisin kyllä ennemmin Bulgariaan, kyllähän sielläkin elokuussa lämmin on ja hinnat on varmasti halvemmat, ja kuten edellinen kirjoittaja sanoikin, ei vielä niin paha turistirysä!

• mary

Olin viime kesänä heinäkuussa Sunny beachillä ja suosittelisin kyllä sitä.Alanyassa olin muutama vuosi sitten eikä sekään kyllä huono paikka ollut!Bulgariassa taitaa olla halvempaa.Turkin hintataso on saattanut nousta,mutta Bulgariassa on vieläkin edullista.Ruoka on todella halpaa!Burgasin kaupungista(n.30 km Sunny beachiltä)löytyy edullisia vaatteita ym.myös hyviä ja laadukkaita.Sunny beachillä kyllä riitti katukaupustelijoita varmaan yhtä paljon kun Turkistakin.Piraattituotteitahan ne lähinnä myy..Kumpaankaan paikkaan en ollut pettynyt,mutta suosittelisin Sunny beachiä.Nähtävää siellä ei hirveästi ole,mutta noin 5 kilometrin päässä on Nessebarin kylä j ase on todella hieno!

• Teemu T
        mary kirjoitti:

Olin viime kesänä heinäkuussa Sunny beachillä ja suosittelisin kyllä sitä.Alanyassa olin muutama vuosi sitten eikä sekään kyllä huono paikka ollut!Bulgariassa taitaa olla halvempaa.Turkin hintataso on saattanut nousta,mutta Bulgariassa on vieläkin edullista.Ruoka on todella halpaa!Burgasin kaupungista(n.30 km Sunny beachiltä)löytyy edullisia vaatteita ym.myös hyviä ja laadukkaita.Sunny beachillä kyllä riitti katukaupustelijoita varmaan yhtä paljon kun Turkistakin.Piraattituotteitahan ne lähinnä myy..Kumpaankaan paikkaan en ollut pettynyt,mutta suosittelisin Sunny beachiä.Nähtävää siellä ei hirveästi ole,mutta noin 5 kilometrin päässä on Nessebarin kylä j ase on todella hieno!

Olen jo valinnut Sunny Beachille viikon elokuussa. Olen kuullut että hinta-laatusuhde on siellä hyvä. Odotan matkaa, en ole ennen Bulgariassa käynyt.

Turkissa on ihanaa ruokaa, joka tietysti on makuasia. Pari kertaa olen lomaillut siellä. Alanyasta on mahdollisuus kiinnostaviin retkiin, joten jos historia innostaa niin sinne.

• Ei Turkkia EU:hun

Moista maata kannattaa välttää, niin kuin muitakin muslimi valtioita.

• Halpa,juoppo,helppo,eskimo,por

Tiedätkö mikä ne ajettele suomalaisista......................................................................................................................................................................................................................

• turkki

olin turkissa kolme vuotta sitten. siellä oli
      lentokentällä 52*c, eli todella kuuma. siellä
      oli ystävällistä porukkaa ja halpaa. kannatta
      mennä turkkiin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      4012
    2. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3047
    3. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3024
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      43
      2298
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      80
      1173
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1039
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1004
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      365
      985
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      211
      896
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      135
      843
    Aihe