Sea star 480

stara-

Onkos kellään kokemuksia tästä 480:tä pulpettimallista? Vaikuttaa suht edulliselta, mitä nyt netistä tullut uusia pakettitarjouksia katseltua.

7

3371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

aina se voittaa suomalaisten suosiman paska busterin. busterin ällästä saat jo maksaa 4-5 tonnia enempi,vaikka sama kone olis perässä.

• Kalastajata

Loistava vene. Mulla ollut 10 vuotta. Verkkokalastan, uistelen ja sen myötä ajan välillä tosi kovassa tuulessa isolla järvellä. Turvallinen vakaa vene, suosittelen ja parikymmentä samankokoista venettä omistaneena, ehdottomasti paras.

• Anonyymi

Ollu tollanen 50hv hondalla v.2008 asti.
      Hyvä on ollut,tykkään,kaikin puolin, ehkäpä inan isompi kone sais olla ,jos 4-5aikuista kyydissä..myös sais olla hiukka isompi kone suksia vetäessä ,ku toinen hklö kuiteski tarvitaan painoksi eteen kuskin lisäksi..kyllä valmaan parempiakin paatteja on,mutta ei tolla hinta-laatusuhteella.
      5/5

• Anonyymi

On kyllä hyvä vene. Nousee liukuun muutamassa sekunnissa ja on vakaa.

• Anonyymi

Varmaan parhaita veneitä koko- ja hintaluokassaan, todella vakaa.

• Anonyymi

Hyvä ollut cm 2009,50hp Hondalla.En aatellu myydä,vaan pitää edelleen.

• Anonyymi

Käykö veneeseen lyhyt vai pitkä kone. Itsellä lyhytrikinen 35 hv 3-syl. Jonson ja sen eteen tarvittas vene.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      161
      2097
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      31
      1607
    3. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      52
      1333
    4. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      98
      1308
    5. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      115
      1145
    6. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      205
      1003
    7. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      68
      998
    8. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      77
      965
    9. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      47
      925
    10. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      100
      917
    Aihe