Menin lääkäriin outojen vuotojen vuoksi. (Verinen vuoto seksissä lisääntynyt valkovuoto) Lääkäri tutki paikat, sanoi että joo on valkovuotoa ja limakalvot ohuet, punoitustakin on. Passitti minut kaikkiin sp-testeihin ja myös hiivatestiin. Antoi FLAGYL COMP-emätinpuikkoreseptin JOS sattuu olemaan hiivaa/tulehdusta.No, kävin testeissä. Hiivaa ei ollut, mutta klamydia löyty. Sain lääkkeet klamydiaan. Pitääkö silti hakea puikkokuuri, vaikka hiivaa ei ollut? Tulehduksista ei puhuttu mitään....Trikomonasta ei ainakaan ollut (miten se nyt kirjoitettiinkaan...) Mitä tässä pitäis tehdä?
aloitanko kuurin vai en?
neuvoa tarvitseva
3312
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
vALITETTAVASTI ITSE KYSYMYKSEEN EN OSAA ANTAA VASTAUSTA, MUTTA OISIN KYSYNYT SAMOJEN OIREIDEN PERUSTEELLA, ETTA OTETTIINKO SINULTA OLLENKAAN PAPAKOETTA..ITSE ODOTTELEN VASTAUSTA SIIHEN, MINULLA OTETTIIN PAPAKOE JA KLAMYDIA TESTIT, KLAMYDIASTA JO VASTAUS ETTEI SITA OLE.ELI SELVIAAKO PAPASTA HIIVA JA YNM.SELLAISET..
papaa ei otettu koska se on otettu niin vähän aikaa sitten. ehkä sinulla on tulehdus jossakinpäin? käsittääkseni papassa ei näy hiiva. multa otettiin joku hiiva-koe.
sitten toinen asia:
Nyt klamydialääkkeiden ottamisen jälkeen valkovuoto on muuttunut kokkareiseksi ja "taikinamaiseksi", aivan kuin olisi hiivaa! Mietin johtuuko se lääkkeiden otosta, vai olenko yks kaks saanut hiivan, vaikka juuri testeissä sanottiin että hiivaa ei ole :o pitäiskö se kuuri ottaa vai ei...outoa vuotoa on ollut nyt 2pvää, tablettien otosta on myös 2pvää..
Ok. Kiitos vastauksesta. Johtuskohan tosiaan niist pillereista toi sun vuoto, kun ajankohtakin on sama..Soita huomenna sinne lekurille ja kysy neuvoa miten sun kannattaa nyt tehda. Pikaista paranemista.