Eli tiedustelisin mikä on paras ja kannattaa hankkia, kuvankäsittely ohjelma?? (kyse ilmaisista ja maksullisista ohjelmista)
paras kuvankäsittely ohjelma
8
1122
Vastaukset
on monipuolinen ja todella nopea, kun se käyttää näytönohjainta apuna. Tästä syystä toimii vain Macissa, Windows ei tue tällaista ominaisuutta.
http://www.pixelmator.com/tietenkin PhotoShop. Paras hinta/laatusuhde on tietenkin Gimp'issä. Jossain näiden välissä seikkailevat sitten muut.
- tuolta vinkkiä
ThreeMice kirjoitti:
tietenkin PhotoShop. Paras hinta/laatusuhde on tietenkin Gimp'issä. Jossain näiden välissä seikkailevat sitten muut.
http://www.snapfiles.com/Freeware/gmm/fwgraphicedit.html
http://www.snapfiles.com/Shareware/gmm/swgraphicedit.html - Riittää,
tuolta vinkkiä kirjoitti:
http://www.snapfiles.com/Freeware/gmm/fwgraphicedit.html
http://www.snapfiles.com/Shareware/gmm/swgraphicedit.htmlOn siinä kokeilemista. Noihin arvosteluihin ei voiluottaa hitustakaan. Kuitenkin se ominaisuus mitä etsii puuttuu.
- fwfewfew
ThreeMice kirjoitti:
tietenkin PhotoShop. Paras hinta/laatusuhde on tietenkin Gimp'issä. Jossain näiden välissä seikkailevat sitten muut.
Photo-Shop on hyvä, mut itse tykkään, että Corelin Photo-Paint on parempi. Gimp on hyvä ilmaisohjelma, muttei ollenkaan niin looginen ja käyttäjäystävällinen kuin em., eli vaatii enemmän opiskelua ja paneutumista.
- Vellunen_
Paras maksullinen: Photoshop
Paras ilmainen: GIMP (tai GimpShop)
(GimpShop on GIMP:stä tehty versio, joka jäljittelee valikoillaan yms Photoshoppia. Ideana on helpottaa Photoshopin käyttäjien GIMPin käyttämistä.) olemassakaan? Sensijaan pari kolme toisiaan täydentävää ohjelmaa on mielestäni toimiva ratkaisu. Itse käytän Photoshop Elements 3:sta(!), PhotoImpact 8:aa ja uusimpana hankintana PaintShopPro X2. Kaikissa näissä on jokin tietty ominaisuus ylitse muiden. Ilmaisohjelmapuolelta saattaa myös löytyä ihan toimivia yhdistelmiä, tuskin kuitenkaan yhtä kaikenkattavaa.
- Mighelous
hankalille ja raskaille kuvankäsittely ohjelmille. Ihan mistä tykkää :D
Photo Filtre
http://photofiltre.free.fr/download_en.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466