Näyttäs siltä,että sunnuntaina kuusamossa plus 6 astetta lämmintä,joten VPK:n kestopito(kilpapito) saattas olla harkinnan ja kokeilun paikka,mikäli lumi on loskaa.
Kuusamo 50 ja 30km
4
970
Vastaukset
- jts-1
ei hiihdä pitovoiteilla tolasessa lämpökelissä!
ehkä näin saattaa olla muillakin..mene ja tiedä!
ja täällä ruohonjuuritasolla vain 180-200 hiomapaperia esiin..täysin seinäpito..se on varma juttu..unohtamatta vp.k:n pitoa..toimii myös märällä!- hiihtäjäkin
Olet JTS-1 käyttänyt aika hienoa paperia.Pitäs joskus kokeilla.Itte olen käyttänyt joskus n;o 100 hiomapaperia,Onkohan liian karkeeta ollut?
- jts-1
hiihtäjäkin kirjoitti:
Olet JTS-1 käyttänyt aika hienoa paperia.Pitäs joskus kokeilla.Itte olen käyttänyt joskus n;o 100 hiomapaperia,Onkohan liian karkeeta ollut?
100 liian karkeeta..siitä jää paljon nukkaa mikä rupiaa keräämään lunta ja saattaa alkaa jäätymään!jäätymistä oon estäny silikoonilla!
180-240 paperi tekee.. oma sanonta "lukitsevan pinnan"..ja pyörittävin liikkein ei ees takas liikettä!sileä pinta..toimii hyvin nollan molemmin puolin..mutta ei pakkasella!
ja parhaiten kun sataa karvahattuja taivaalta! - jts-1
hiihtäjäkin kirjoitti:
liian karkeeta..jää paljo nukkaa ja alkaa kelistä riippuen keräämään lunta joka sitte saattaa alkaa jäätymään!
180-240 paperi on hyvä..jos on oikee vesikeli niin hienommasta päästä paperi..mutta tässä kohtaa on suksen oltava jäykähkö koska potkuvaiheessa tulee kova imu-efekti(teoria;;kaksi lasilevyä vastakkain vesi välissä)löysällä suksella luisto häviää kokonaan!ja karhennusalue on oltava just passeli..etu ja taka painealueet pitää olla tiedossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770