Eli välillä alkaa sydämen kohdalta tuntemaan kipua ja jos hengittää sisään päin, kipu muuttuu sietämättömäksi. Kestää itselläni yleensä noin 10-20 sek tälläinen kohtaus. Onko muilla? Meneekö ohi vai pitääkö mennä lääkärille?
Onko muilla tälläistä?
8
721
Vastaukset
- ihmiset tyhmiä.
LÄÄKÄRIIN PRKL!!
- Pau-la
Aina kun tuntuu jotain rintakipua toistuvasti, niin on syytä mennä lääkäriin ja selvittää onko se sydänperäistä. Useimmiten se kuitenkin varsinkin nuoremmilla on jokin lihas joka kramppaa tms. Kannattaa kuitenkin tutkituttaa asia.
- nelli-joanna
Ja suosittelen menemään mahdollisimman pian. Kaikista vaivattomimmin käy, kun menet kouluterveydenhoitajan kautta. Hän järjestää sinut tutkimuksiin, ja jos jotain poikkeavaa ilmenee, saat apua.
Toivotaan että olet kunnossa. - jeejeepoksikas
eli mulla sama mut tuttu sairaanhoitaja sano et se on yleensä ihan normaalia ku se on kuulemma joku lihasjännitys juttu.. Et sillee.
- adasdsdsdsds
ihan normaalia. mullaki tulee välillä tollasia "piikkejä keuhkojen kohdalta. joskus jos liikkuu liikaa ni alkaa ottaa pumpusta ja vihloo nii prkleesti.
- tyttööööööö
adasdsdsdsds kirjoitti:
ihan normaalia. mullaki tulee välillä tollasia "piikkejä keuhkojen kohdalta. joskus jos liikkuu liikaa ni alkaa ottaa pumpusta ja vihloo nii prkleesti.
Mul taas on sellanen et ku nukkuu vasemmalla kyljellä, saattaa tulla kova pisto sydämeen...
- noita ..
pistoja rinnassa myös. Tulee millon sattuu, ei siis liity mitenkään rasitukseen. Ollut joskus ala-asteelta asti, eli jo monta vuotta.
Seiskalla sanoin siitä koululääkärille, joka ei osannut sanoa siihen mitään. Myöhemmin kuulin jostain että se voi olla joku lihaskramppi josta ei sinänsä haittaa ole..
Mutta pirusti se sattuu. Ennen mullaki kesti vaan noin vähän aikaa, mutta nykyään on pidentyny. Pari kertaa kestäny varmaan vartin. Sillon ei pysty hengittämään syvään koska sillon tosiaan vihloo ihan perkeleesti.
Isukillaki on joskus ollu tämän tapasia "kohtauksia" muttei läheskään näin pahoja ku mulla. - noita..
pistoja rinnassa myös. Tulee millon sattuu, ei siis liity mitenkään rasitukseen. Ollut joskus ala-asteelta asti, eli jo monta vuotta.
Seiskalla sanoin siitä koululääkärille, joka ei osannut sanoa siihen mitään. Myöhemmin kuulin jostain että se voi olla joku lihaskramppi josta ei sinänsä haittaa ole..
Mutta pirusti se sattuu. Ennen mullaki kesti vaan noin vähän aikaa, mutta nykyään on pidentyny. Pari kertaa kestäny varmaan vartin. Sillon ei pysty hengittämään syvään koska sillon tosiaan vihloo ihan perkeleesti.
Isukillaki on joskus ollu tämän tapasia "kohtauksia" muttei läheskään näin pahoja ku mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242351Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411930Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63835
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2768