Olen kohta lähdössä puketiin ja kysyisin siellä käyneiltä likaantuvatko vaatteet siellä helposti ? Ystävä kertoi kuulleensa, että ilmassa sielä on jotain sellaista ainettä joka öisinkin laskeutuu iholle ja imeytyy vaatteisiin. Kokemuksia ?
Likaantuvatko vaatteet ?
7
1234
Vastaukset
- 1x2
oon ollu phuketissa viis kertaa, eikä koskaan oo vaatteet likaantunu ilman et ois pitäny oikeesti kiärii jossaa kuras tai jtn..
just olin helmikuus thaimaas, eikä sillonkaa ollu mitää, et vaatteet likaantuis helposti.
HYVÄÄ LOMAA!- Puketissasee
Suomalaisetee valkoisetsee puvillaseen housuissaseen. Paskat housussaseen ja sitten taas Taimaasee .Kun vein ne pesulaan :sanoin .Peskää,jos osaatte,tehkää puhdasta jos pystytte .Hain next day ,.OLi puhtaat. h. 50 b . OK
- hikikainalo
...omasta mielestäni oma hikikään ei siellä haise ollenkaan niin pahasti kuin Suomen kesässä. Mistä mahtaa johtua, vai oliko kuvitelmaani. Vaikka hikosikin ihan reippaasti, samaa paitaa pystyi pitämään parina iltana, mikä ei itselleni tulisi Suomen kesässä kyllä kuuloonkaan, sen verran Rexonat pettää. Juupa juu, mutta pointti edellisellä hikijorinalla siis oli, että minulla tuli vähemmän pyykkiä kuin kotona.
- Phuketista tullut
Ei likaannu.Pesulat ovat todella halpoja,joten aina voi vaatteet pesettää.
- kukka
Mitä ihme ainetta?? Maanantaina saavuimme Phuketista ja voin sanoa, että ei ne vaatteet siellä itsestään likaannu. Ja kuten joku jo mainitsi pesuloita on paljon, meilläkin oli jopa hotellissa, ja pesulat ovat tosi halpoja. Eli ei sitten kannata vaatteiden likaantumisen pelossa pakata ihan hirveästi mukaan kun siellä oikeasti pärjää tosi vähällä. Ja jos tosi pula vaatteista tulee niin ei ne niissä kojuissa paljon maksa, siis puhutaan ihan vaan muutamasta eurosta. Mekin lähdimme matkalaukut melkein tyhjinä ja poislähtiessämme teimme tosissamme töitä, että saimme laukut kiinni.
- padre
mitähän ainetta se sun ystävä oli popsinu....yöllä laskeutuu päälle ja vielä imeytyy vaatteisiinkin,jep jep
- thaimaassa
hei! Vaatteet kannattaa seuraavana päivänä Thaikuissa viedä pesulaan ei hotellin kautta. Muuten tulee likoilta huutoa. Vaatteet tulee helposti siellä ikävänhajuiseksi. Minä vien ainakin, kun en halua että likka joutuu pesee.Halpaa lystiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760