Voiko hasiksen sekoittaa teenlehtiin ja poltella? Onko kokemuksia? Kiitos!
Teen lehdet + hasis?
7
1399
Vastaukset
- ....
tulee keltaiseksi ja lanttu on sekaisin.
Teikäläisen ei kannata kokeilla, kun lanttu on jo valmiiksi sekaisin.- Jutsku
Ookoo... Haista vittu. :)
- Tottakai
Hasista voi sekoittaa yrtteihin riippumatta niiden psykoaktiivisuudesta ja jos tuote on riittävän kosteaa se palaa.
- Sotkea ja polttaa
Kunhan sen muistaa, että vesi- ja rasvaliukoiset aineet eivät sotkeennu pysyvästi ja että läheskään kaikki aineet eivät pala ja palavakin aine voi palaa huonosti esim. liian suuren vesipitoisuuden vuoksi.
- tee ja hassis
Hasis on tosi hyvä sekoittaa pään ja ajan kanssa.
Täytyy kuitenkin muistaa että tee sisältää kofeiinia, ja siihen jää koukkuun.
Itse sekoittaisin hasiksen mieluummin esim kaakaojauheeseen (O-boy/nesquik tms)
ja ei kun palamaan.
Teen sekoittaisin mieluummin veteen ja sokeriin. maitoa en käyttäisi, koska se on vasikan ruokaa, ja huumepiireissä vasikoille käy huonosti. Käytä sen sijaan esim vodkaa tai pontikkaa. - nikotiini
aikoinaan kun en polttanut nikotiinisavukkeita ollenkaan, ja kilpailin pohjoismaiden tasolla eräässä fyysisessä urheilulajissa joka ei ollut kumminkaan doping- testauksen piirissä, jämähtivät niskani totaalisen jumiin. lekurilta tuli feldeengeeliä ja jos jonkinmoista kolmiolääke-relaksanttipilleriä, joiden huomasin aiheuttavan kohtalaisen hontelon olon noin psyykkisesti, olo oli tavallaan tokkurainen.
Niskakivut lähtivät kiropraktikolla, hieronnalla, ja sillä että noiden kemikaalien sijaan sekoitin pieniä määriä hamppukasvin kukinto-osia kiinalaiseen vihrään teehen, jotka käytin polttamalla tupakan tapaan eräänlaisena relaksanttina. kun olin jo päässyt nikotiinikoukusta pois, en halunnut enää kehittää uutta riippuvuutta, siksi tuo tee siis.
-98 tuli raskaan sarjan Tanskan ja eteläruotsin mestaruus ja ruotsinmestaruushopea. Kannabista meni harjoittelusesongin aikana ehkä 5g.
eli toimivampi yhdistelmä kuin nikotiinitupakka varmaankin. - Knaster
osta knasteria se on tupakan korvike mutta ei koukuta todellakaan tai sitten nokkosen lehtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435