Vaihdoin koneeseeni AMD Duron 1,2 GHz prossun hitaamman tilalle. Alkuun kone pelitti tosi ripeästi, mutta jossain tuli pukki. Nyt kyllä käynnistyy, mutta Win XP ei halua latautua. Kertoo hukanneensa tiedoston system32\hal.dll. Sanoo myös, että NTLDR puutuu. Miten se Windows tolla tavalla tiedostoja hukkaa? Tulkitseeko se, että se on nyt asennettu toiseen koneeseen? Miten saan palikat takaisin?
prossun vaihto
akkuh
2
424
Vastaukset
- xp korjaus.
asennus, sen pitäisi auttaa
- akkuh
Tuhan se kävi mielessä. Nyt täytyy siis sieltä biosista määritellä CD-asema ykköseksi, että se alkaa sitä asennuslevykettä työstää. Väylänopeus lienee prossussa oikea, eli sama kuin emolla, kun se kerran toimi vähän aikaa heti vaihdon jälkeen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398