Kanervan viestis ei selvinny halusko Kanerva ite tehä sitä. Se kysy haluisko Jossu tehä sitä. Mitäköhän Jossu vastas kyssärii?
Onks Jossun viestejä jossain nähtävänä? Jossu on varppina oikee pannu parastaan viesteissä, et se on saanu Iken lämpeneen. Hyvä Jossu.
Kaikki haluu tehdä sitä
6
165
Vastaukset
- herätä
aamuyöllä tuollaisiin tekstareihin kesken unia. Mitä siihen vois yöllä vastata. Menee unet kyllä sekaisin.
- Yötyö...
Jonsulla meinaan nukku päivät ja 2työskentelee öisin.
- yö-eläjä
Tietty, sellasella unet häiriintyy, joka menee joka arkiaamu kuuteen töihin.
Bilettäjät elää öisin ja soittelee kännipuheluita ja tekstareita, niitten on saatava kunnon päivälevot, eikä niille sovi tekstailla päivällä unien häiriintymisen takia. - mielipiteeni
yö-eläjä kirjoitti:
Tietty, sellasella unet häiriintyy, joka menee joka arkiaamu kuuteen töihin.
Bilettäjät elää öisin ja soittelee kännipuheluita ja tekstareita, niitten on saatava kunnon päivälevot, eikä niille sovi tekstailla päivällä unien häiriintymisen takia.mitä Jonsu vastasi viestiin? Voisikohan Ilkka näyttää Jonsun viestit? Ei jotenkin mene mun aivoon että viestittely olisi ollut yksipuolista...
Eihän kukaan laita paria sataa viestiä, jos niihin ei anneta vastauksia. Oletteko samaa mieltä? En puolla Ilkkaa, mutta vaadin boikottia tuota tyrkkyä muijaa kohtaan. - pöhspistäär
Se on jo tehty monta kertaa selväksi, että viesteissä ei ollut kyse minkäänlaisesta häiriköinnistä tai ahdistelusta.
Puhelimissa on myös ääniasetukset, joita säätämällä voi varmistaa, ettei puhelin piippaile silloin, kun ei halua piippailua kuulla. - selvääkin selvempää
mielipiteeni kirjoitti:
mitä Jonsu vastasi viestiin? Voisikohan Ilkka näyttää Jonsun viestit? Ei jotenkin mene mun aivoon että viestittely olisi ollut yksipuolista...
Eihän kukaan laita paria sataa viestiä, jos niihin ei anneta vastauksia. Oletteko samaa mieltä? En puolla Ilkkaa, mutta vaadin boikottia tuota tyrkkyä muijaa kohtaan.He tekstailivat keskenään. Tukiainen on sanonut monta kertaa, ettei viestittely ollut ahdistelua eikä häiriköintiä ja hän tekstaili myös. Ei tässä ahdistelusta ole kysymys ollenkan, vaan Ike teki Tukiaiselle suuren palveluksen, että Tukiainen pääsi kerralla ja kunnolla julkisuuteen. Se oli Johannalle mieleinen homma. Johanna toivoi aina vain lisää ja lisää viestejä, mitä hyötyä muutamasta olisi ollut? Paljosta repii paljon ja isoja otsikoita ja lisää kuvia Johannasta.
HYVÄÄ mainosta Johannalle ja Johannan valitsemalle uralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127