toista ihmistä niin kovasti, että koskee?
Ajatus toisesta herättää sellaisia tunteita, että ei niitä käsitä..Miten tämän halun saa sammumaan, kun ei tämä ole oikein?
Oletko ikinä
17
1284
Vastaukset
- abcde
tuntea syviä tunteita? Kevät vaan lisää tunteiden määrää, sitä herää ikäänkuin elämään! Varo vaan, tunteet vaan voimistuu kesää kohti...Jaa, halun saa sammumaan kun saa halunsa purettua johonkin. Ehkä siihen toiseen ihmiseen?
- ole oikein
haluta varattua ihmistä, varsinkin kun itse on varattu.
Oman kumppanin kanssa halujen purkaminen antaa vain hetken helpotuksen. Ei tähän kai ole mitään keinoa. - että kyseessä
ole oikein kirjoitti:
haluta varattua ihmistä, varsinkin kun itse on varattu.
Oman kumppanin kanssa halujen purkaminen antaa vain hetken helpotuksen. Ei tähän kai ole mitään keinoa.voi olla se, että toisessa kiehtoo saavuttamattomuus. Jos saisit toisen, olisiko se loppujen lopuksi unelmien täyttymys? Pidä hänet "unelmissa" niin et loukkaa ketään!
Hyvä vinkki! Mutta vaikea toteuttaa, tiedän.
Mitä enemmän kiellät, sitä enemmän haluat! - ap.
että kyseessä kirjoitti:
voi olla se, että toisessa kiehtoo saavuttamattomuus. Jos saisit toisen, olisiko se loppujen lopuksi unelmien täyttymys? Pidä hänet "unelmissa" niin et loukkaa ketään!
Hyvä vinkki! Mutta vaikea toteuttaa, tiedän.
Mitä enemmän kiellät, sitä enemmän haluat!oikeassa. Se saavuttamattomuus tuo jännitystä. Tiedän, että arki se saavuttaisi meidätkin.
En ole kyllä enää kieltänytkään, eikä sekään tepsi.
Aurinkoa sinunkin päivääsi! - <3 <3 <3 <3 ...
ap. kirjoitti:
oikeassa. Se saavuttamattomuus tuo jännitystä. Tiedän, että arki se saavuttaisi meidätkin.
Aurinkoa sinunkin päivääsi!olette ilmeisesti "läheisiä" joten auttaisiko keskustelu hänen kanssaan?!
Sinulle paljon aurinkoa!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ja rakkautta - ei näy
ap. kirjoitti:
oikeassa. Se saavuttamattomuus tuo jännitystä. Tiedän, että arki se saavuttaisi meidätkin.
Aurinkoa sinunkin päivääsi!mikä vikana
- viestiin
vastauksen, mutta ei sitä näy! Tuleekohan viiveellä?
- CosCetus
Olen halunnut,haluan vieläkin,ei saa,ei voi, hulluksi tulen. Mikä siinä auttaa,ei mikään,koskettele itse itseäsi,rääkkää itsesi tuosta kuoliaaksi,niin minäkin teen,sitä mitä haluan,en saa,se mitä minulla on,ei halua koskettaa minua....................
- ap.
Miksi hän ei halua sinua koskettaa? Pitäisiköhän asialle tehdä jotain.
Ja kyllä..kyllä haluan koskettaa häntä. Ja nytkin meinaa sydän tulla ulos rinnasta..tää auringonpaiste tekee hulluksi.
- ulkopuoliset
osapuolet huomioon.. niin eihän sitä voi sammuttaa oikee mitenkään.. kai se tuli ajan kanssa sammuu..
- ap.
Aika kiduttavaa tämä on. Eikä auta kun joka päivä näkee toista ja aina se menee siihen flirttailuun.
- (nainen)
...sille tunteelle ei vaan voi mitään, sen voisi lopetaa vain toisen totaalinen pettymys tai kielto. Vaan sitä ei ole tapahtunut ja välillä aina koskee..
- koskee
kyllä ihan kirjaimellisesti..
Saa vaikertamaan ja kiemurtelemaan kosketuksen halusta.
Mitä tällä mahdottomalla tunteella on tarkoituksena ?
En koskaan saa sitä tietää..
Tiedän vaan etten koskaan ole tuntenut näin.
Järjetöntä(kö)?- ei vaadi korkeampaa tietoutta
ihminen tarvitsee toista ihmistä, kosketusta, läheisyyttä, lämpöä, kaikkea.
Ja valitettavaa, että sitä ei voi korvata kukaan toinen ihminen, kuin se "oikea minulle" - oletko...
jo luovuttanut?
- niin paljon
että koskee. Vapaana ja varattuna, vapaata ja varattua. En yritä kieltää tai sammuttaa halujani, koska en halua kieltää jotakin niin upeaa, perusinhimillistä kokemusta josta voi myös oppia jotakin. Vaikeat asiat kuuluvat elämään ja niiden kanssa pitää oppia tulemaan toimeen. Lisäksi mietin sitä, että tulen joskus vanhaksi. Haluanko silloin murehtia elämäni käyttämättömiä mahdollisuuksia?
- on niin ihmeellistä,
että joku voi tosiaan vaikuttaa niin suuresti. Minulla eräs saa sydämen hakkaamaan 200 kun ajattelenkin häntä ja kun näen hänet saan melkein sydärin. Uskomattomia tunteita hän saa aikaan, kukaan ei ole koskaan saanut minua tuntemaan näin. Eikä näitä tunteita tunnu saavan millään loppumaan. Ehkä sitä uskoo ja toivoo, että tästä tulisi vielä jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324