Mitä he, jotka lähettävät ivailu viestejä tänne palstalle, luulee siitä saavansa? Joukon heidän uskomuksiinsa kääntyneitä ihmisiäkö? Jos joku joskus oikeesti näkee jotain selittämätöntä, ei hän toisten nauramisesta itseään ala hulluna pitämään, sillä aika usein hän ei ole ollut näkynsä kanssa yksin.
Ufoja on nähty taivaalla jo useita vuosia, ehkä koko ihmishistorian. Niistä on lukemattomia tarinoita, suurin osa ehkä hölynpölyä, mutta jotain vipinää meidänkin planeetallamme on, siitä olen varma. Itsekkin miellän monet ufo jutut hölynpölyksi, etenkin amerikkalaisten sieppausjutut ei uppoa minuun, mutta ne jutut ihmisistä, jotka ovatkin kenties jostain hyvin kaukaa, on mielestäni uskottavaa.
Kaikki kameralla kuvatut ufo kuvat ovat epäselviä, mutta en itsekkään pystynyt saamaan selvää kuvaa, kun yritin kuvata kurkiauraa taivaalla, tarvii olla huippu kamera, että voi kuvata niin kaukaista kohdetta, eiks vaan?
Meillä ihmisillä itsekullakin on tapana uskoa johonkin. Jotkut sekoo saatanasta, toiset Jumalasta ja kolmannet sitten kai ufoista, mutta mitä sitten? Itse minua huvittaa ne ihmiset, jotka puhuu, että demoni asuu hänessä, mutta en mene häntä pilkkaamaan, sillä en ole asiasta kuitenkaan 100% varma, eihän sitä kuitenkaan koskaan voi tietää...
Jos teistä oikeasti tuntuu, että ufo-jutut ovat typeriä, menkää kaikki ja ehdottakaa palstaa, jossa voitte vapaasti nauraa muiden uskomuksille. Palstan nimikin voisi olla: Totta vai tarua. Tämä palsta voisi olla teille todella antoisa. Miettikääpä sitä.
Mitä luulet voittavasi
2
173
Vastaukset
- hfjh34hhdfj
Samaa olen minäkin ihmettelyt.
Minusta tuntuu jotenkin käsittämättömältä ajantuhlauksella luuhata palstalla, jos ei ole mitään sanomista, ei tykkää aiheesta jne.
Olisi mukava kurkistaa ko. häirikön pääkoppaan. Mitä he tekevät ja mitä he ajattelevat? Mihin he pyrkivät? Onko pääkopassa mitään järjellistä aivotoimintaa.
Yksi teoria on että kirjoittaja luulee olevansa hauska. Vasta oli tuo kakka pöntössä kuva.
Ainoa ratkaisu ongelmaan kai on se että sheriffi poistaa turhat viestit heti. Toisaalta ko. viestejä ei kannata lukea tai kommentoida.
Onkohan kyseessä muuten yksi ja ainoa häirikkö jolla mopo on karannut käsistä?
:-) - nyt kyllä
heitä kiinnostaa kovasti nämä asiat, mutta eivät uskalla sanoa sitä suoraan. Pelkurit pelkäävät tulevansa naurunalaisiksi, siksi pitää hieman naamioitua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763