Miksi nämä uudet naiset saa hirveet

pultit kun heitä arvostellaan?

He ovat niin kärkkäitä arvostelemaan muita, mutta piru on irti, jos heistä puhutaan pahaa? Ja varsinkin jos ex vaimo tai lapset sattuvat sanomaan jotain, niin voi hirmu! Kohtele muita samoin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
Ja perään sanoisin vielä, että äideillä on oikeus puuttua omien lasten asioihin, toisin kuin teillä. Onko se niin nöyryyttävää että pitää ihan tahallaan vaikeuttaa asioita, jotka voi toisinkin tehdä. Miksi pitää vaikeuttaa lasten ja isän elämää entisestään?

12

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsetunto

joka jyllää. Eipä siinä muuta tarvi.

• Heh

Eikö kirjoittamasi alla oleva aloitus olisi jo riittänyt tätä asiaa? Mutta ei, sinähän jatkat vuosia samaa levyä.

• aloitusta.
        Heh kirjoitti:

Eikö kirjoittamasi alla oleva aloitus olisi jo riittänyt tätä asiaa? Mutta ei, sinähän jatkat vuosia samaa levyä.

Voi täällä muillakin olla huonoja kokemuksia nyksistä. ikävä kyllä.

• katkera, lapseton nyksä

Juuri näin, olen suhteessa mieheen jolla on lapsi entisestä avoliitostaan (8 v. tyttö), itselläni ei lapsia ole. Olen katkera miehen entisestä elämästä ja siitä, ettei itsellä ole vielä lapsia. Tyttö on hyvin mukava ja minä kohtelen häntä hyvin. Itseni kanssa olen taisteluni käynyt ja päätynyt siihen, etten ole kypsä elämään tässä suhteessa. Tulihan tämäkin myönnettyä vaikkakin vaan keskustelupalstalla.

• kenen kohdalla vain

Ei se ole nyksän geneettinen piirre olla kestämättä arvostelua, vaan se on ihmisestä itsestään riippuvainen asia. Aivan samalla tavoin exät, siskot, miehet, naiset ja kummin kaimat ottavat itseensä arvosteluista, jos sattuvat olemaan sellaisia ihmisiä, että toisen sanomiset ottavat helposti päähän.

Kyllähän sen tiesitkin varmaan...

• ????

Miltä pohjalta katsot voivasi esittää kritiikkiä, kun sinä tai lapsesi eivät edes uusperheessä asu? Sinun ns. kritiikkisi on siis toisin sanoen ilmaan heitettyjä haukkuja tuntemattomille ihmisille.

• puhutaan

ns."vain omalta kohdalta",yleistämättä kaikkia eronneita naisia(jotka uuteen suhteeseen ovat eronneen miehen kanssa menneet...)..niin toki saa
      mielipiteensä esittää..mutta ymmärrät kai sinäkin sen ettei kukaan halua tulla väärin perustein tuomituksi?Ex-miehen uusi vaimo on vain hyväksyttävä,ja ymmärrettävä että myös hän kuuluu osana lapsien elämään.Sille seikalle sinä et mitään voi.

Ihmettelen miksi ees tehdä vastakkain asettelua,ja laittaa kaikki ex-miehen uuden vaimon syyksi?Taitaa elämässä olla kovin vähän virikkeitä..kun mielenkiinto kääntyy miettimään mitä ex tekee..tai kenties se vaimo...huh,huh.

Äideillä ei oo sen kummempia oikeuksia kuin niillä isilläkään..kylläkin velvollisuus huolehtia jälkikasvustaan..ja uudella vaimolla on yhtäläinen vastuu
      lapsista,jos ainoana aikuisena paikalla on.

Kun on erottu,on erottu.Sen jälkeen ei ole enää oikeutta puuttua ex-puolison elämään.Ei huutaa,raivota tai kohdella rumasti.Siihen tilanteeseen on vain sopeuduttava.

Terv.eräs naispuolinen ex-puoliso.

• yleistät kaikki exät myös itse

Meillä ei exän nykyiset ja tulevat suhteet kuulu eikä ole koskaan kuuluneetkaan meidän elämään. Kuulukoot heille jotka sellaset haluu elmäänsä, mutta me ei haluta. En ole koskaan sallinut vieraiden ihmisten puuttua lasteni elämään. Eri asia on koulut ym, ihmiset jotka tunnen ja tiedän, mutta täys vieraat ihmiset eivät ole tervetulleita meille.

• tekstissäni?
        yleistät kaikki exät myös itse kirjoitti:

Meillä ei exän nykyiset ja tulevat suhteet kuulu eikä ole koskaan kuuluneetkaan meidän elämään. Kuulukoot heille jotka sellaset haluu elmäänsä, mutta me ei haluta. En ole koskaan sallinut vieraiden ihmisten puuttua lasteni elämään. Eri asia on koulut ym, ihmiset jotka tunnen ja tiedän, mutta täys vieraat ihmiset eivät ole tervetulleita meille.

Luitkohan nyt aivan oikein sen mitä kirjoitin?

Kun nimenomaan en ymmärrä miksi kaikki entisen puolison uudet suhteet tuomitaan,ja laitetaan uuden suhteen syyksi??Tekstissäni kommentoin,en yleistänyt..olenhan itsekkin ex-puoliso.

Miksi ei sallita tuon "uuden naisen"edes tapaavan MINUN lapsia,ja kaikin tavoin puututaan ja hankaloitetaan toisten perhe-elämää...sitä ihmettelen.

Jos niitä "moite kirjoituksia" olisi tällä foorumilla ollut vain yksi tai kaksi..mutta kun samaa asiaa jauhetaan kuukaudesta toiseen..

• nyksä
        yleistät kaikki exät myös itse kirjoitti:

tai ees exä haluaa teille ängetä ehdoin tahdoin kun ihminen on noin totaalisen umpimielinen.

Ja mie en yleistänyt tekstissäni kaikkea enkä ees kaikkia..kritisoin kylläkin moista yleistämistä!

• etteivät yritäkkään tunkea ...
        nyksä kirjoitti:

tai ees exä haluaa teille ängetä ehdoin tahdoin kun ihminen on noin totaalisen umpimielinen.

Ja mie en yleistänyt tekstissäni kaikkea enkä ees kaikkia..kritisoin kylläkin moista yleistämistä!

sillä sehän ei tietenkän onnistu. Aina helpommalla minä pääsen. Emme me heitä tarvitse emmekä kaipaa.

• sinäkin
        etteivät yritäkkään tunkea ... kirjoitti:

sillä sehän ei tietenkän onnistu. Aina helpommalla minä pääsen. Emme me heitä tarvitse emmekä kaipaa.

että tämä on nimenomaan UUSPERHEELLISTEN palsta,ei katkerien sielujen ivailu paikka;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      89
      4694
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      73
      2123
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1192
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1055
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe