valopää kakarat alkoi sitten potkia palloa pitkin autotallinovia, talon seiniä ja autoja, jokseenkin viddumainen pauke, ei paljon viitsisi kuunnella.
No niin, naapurin
10
1137
Vastaukset
- terkkaritäti
Niin,terveet lapset leikkii. Kyllä sinun täytyy tämä tosiseikka hyväksyä. Sopikaa,että lapset saavat leikkiä, mutta heillä on säännöt; ei saa vahingoittaa toisten omaisuutta esim. autoja. Tuskin he palloilevat sellaiseen aikaan,että yörauhaa häiritsee.Mene itseesi ja mieti:itsekin kai olet ollut lapsi!
- aargh..
mielenkiinnolla odotan mitä tuon juuri pesusta tulleen Volvon omistaja tuumaa, auto on todella jänskän näköinen nyt, paskasen pallon kuvia pitkin autoa, pallo on pyöreä ja pomppii, eiväthän kakarat tahallaan, ne vaan eivät ymmärrä, pieni piha, tai oikeammin parkkipaikka ei ole pelipaikka, kenttiä kyllä löytyy ympäristöstä joka lähtöön, vanhempien pitäisi itse ymmärtää ja neuvoa näitä keskenkasvuisia. Mitä taas yörauhaan tulee, niin olen silloin töissä, vuorotyöt näes.
Olen totta kai ollut lapsi, silloin naapurin isäntä huolehti piha-alueen hiljaisuudesta puolitoistametrisellä pyykkiseipäällä, siinä oppi äkkiä, että pelipaikkoja löytyy muualtakin kuin ihmisten ikkunoiden alta.
Kerrostalon säännöt kyllä sanovat turhan metelin olevan kiellettyä minä vuorokauden aikana hyvänsä. - lisäoppia
jos ei koulussa opetettu,
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=4500000000001260&posting=22000000033961974 - oi niitä aikoja
aargh.. kirjoitti:
mielenkiinnolla odotan mitä tuon juuri pesusta tulleen Volvon omistaja tuumaa, auto on todella jänskän näköinen nyt, paskasen pallon kuvia pitkin autoa, pallo on pyöreä ja pomppii, eiväthän kakarat tahallaan, ne vaan eivät ymmärrä, pieni piha, tai oikeammin parkkipaikka ei ole pelipaikka, kenttiä kyllä löytyy ympäristöstä joka lähtöön, vanhempien pitäisi itse ymmärtää ja neuvoa näitä keskenkasvuisia. Mitä taas yörauhaan tulee, niin olen silloin töissä, vuorotyöt näes.
Olen totta kai ollut lapsi, silloin naapurin isäntä huolehti piha-alueen hiljaisuudesta puolitoistametrisellä pyykkiseipäällä, siinä oppi äkkiä, että pelipaikkoja löytyy muualtakin kuin ihmisten ikkunoiden alta.
Kerrostalon säännöt kyllä sanovat turhan metelin olevan kiellettyä minä vuorokauden aikana hyvänsä.kasvatusmetodit todella toimivat :)
>silloin naapurin isäntä huolehti piha-alueen hiljaisuudesta puolitoistametrisellä pyykkiseipäällä, siinä oppi äkkiä, että pelipaikkoja löytyy muualtakin kuin ihmisten ikkunoiden alta. >
Nykyiset eivät taida toimia ollenkaan noin tehokkaasti.
- kun..
pihalle tulevat skeittarit ja moponvirittelijät yms. siinä vasta mekkalaa piisaa, turha toivo kuvitellakkaan pitävänsä kesällä ikkunoita auki.
- aargh..
nyt tulivat ne sanomasi skeittarit pihaan, meteli on vielä pahempaa kuin siitä pallonpotkimisesta, joo ikkuna kiinni, ei voi muuta.
Volvon omistaja muuten palasi jossain välissä, nyt volvo on uudelleenpestynä läheisen koulun parkkipaikalla, taitaa joku saada "hyvän " parkkipaikan pihasta...Toivottavasti tuo ison mustanpuhuvan Harrikan omistava naapuri, voisi piha rauhoittua, ainakin kesäksi... - kypsähti.
näihin moponvirittäjiin :)
>Viisikymppinen mies uhkaili mopoa korjanneita nuorukaisia haulikolla sunnuntaina klo 17:n aikaan Helsingin Pohjois-Haagassa, kertoo Uutislehti 100.
Uutislehti 100:n mukaan mies kertoi motiivikseen sen, että hän oli kyllästynyt ja suuttunut poikiin, jotka häiritsivät mopolla hänen rauhaansa."
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1516466
- saamari-
mutta vanhemmat vaan lässyttää näille meluajille.
- ny..
kunnellut ton yhden tanokin kakaran pihassa kirkumista pari tuntia, kyl kyrsii, muut kakrut osaa leikkiä hljaa, mutta tää yks ei pysty kommunikoimaan kun huutamalla, joku tuleva kansanjohtaja, mein fuhrer?
- Sellainen jatkuu
ja jatkuu, niille ja niiden vanhemmille ei mene mikään jakeluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760