Vai täyttääkö sen tänään toinen?
Mahdunko maailmaas?
8
880
Vastaukset
- siellä entuudestaan
..jo ainakin kaks ämmää ;)
- siis olevan.
Miten ne molemmat naiset sinne sopii? Välitätkö siitä toisesta ehkä sittenkin enemmän?
- siis olevan.
Miten ne molemmat naiset sinne mahtuu? Välitätkö toisesta ehkä sittenkin enemmän?
- ...kirjoittanut
siis olevan. kirjoitti:
Miten ne molemmat naiset sinne mahtuu? Välitätkö toisesta ehkä sittenkin enemmän?
Se vaan tuli mieleen tyosta tuplasydämmestä;)
- Perille meni.
...kirjoittanut kirjoitti:
Se vaan tuli mieleen tyosta tuplasydämmestä;)
:D,:D,:D,:D
- katsotaampa
Näkyy olevan mun palapeli yhtä palaa vaille valmis. Puuttuva pala on pieni mutta kaikkia muita paloja tärkeämpi. Se löytyy ihan palapelin keskeltä, toisen vähän isomman palan vierestä. Kun katsot minua niin tajuat ettei siihen paikalle sovi kukaan toinen. Noin fiksun, söden ja luonteeltaan räiskyvän naisen ei tarvitse epäillä omaa valloittavuuttaan.
ps. älä käytä niitä piilareita ainakaan mun takia. Olit tosi söpö myös lasien kanssa.
-T(m)
pps. tiedän, ihan helvetin säälittävää mutta joskus on vaan pakko saada ulos näitä fiiliksiä edes jonkun luettavaksi. Silloin tuntuu että on ne sanonut, vaikkakin väärälle ihmiselle.- Pala ilman peliä
Mitenkäs se menikään...
"Mä olen pala ylimääräinen, palapeliisi sovi en
Painovirhe paholainen sun valmiissa kirjassa
Mä olen osa epämääräinen, mä olen väärän värinen
Mä olen uusi valtatie, jota et löydä kartalta
En sovi kuvaan, en sovi kuvaan,
En sovi kuvaan, en sovi kuvaan
Häiritsen sinua, et ymmärrä minua
Ei ole tarkoituskaan
Se tieto lisää tuskaa
Minä rikon harmoniaa, jota ei koskaan ollutkaan
Mä en osaa liikkua, hidastan sun vauhtia
Kai mä olen liian nopea, et mua koskaan kiinni saa
Mä olen liian älykäs, täynnä mielipiteitä
Kai mä olen aivan liian tyhmä mitään ymmärtämään
En sovi kuvaan...
Ei ole tarkoituskaan
Valkoisesta mustaan
Minä rikon harmoniaa, jota ei ollutkaan
Käyn sotaa vastaan sun valmista maailmaa
Häiritsen sinua, et ymmärrä minua..."
(Tik Tak: Häiritsen sinua) - puuttuu
palanen ja voi olla et se olet sinä (jos olet kaipaamani mies). On kuin olis joutunu sydänystävästään erilleen.. Ihan totta! Olit sellainen aurinko minun elämässä... Aina yhtä mukava oli nähdä sinua vaikka et ehkä sitä uskokaan (enhän ollut kai itse aina niin aurinkoinen ku sattui väsyttämään tai eräs henkilö samassa paikassa ärsytti). Nyt sen huomaan kun et olekaan päivääni piristämässä...
:( Jotenkin minusta tuntuu edelleenkin et näin sinut yhtenä päivänä lenkkeilemässä. Tai sit johtuu ikävästä...
Ai et pidit minusta silmälasienkin kanssa.. Kiitos.. :) Itse en oikein niistä välittänyt kun ne ei oikein pysyny silmillä, varsinkaan lenkillä. Kotona tulee kyllä vieläkin pidettyä. Ei se ole yhtään säälittävää kun mies kertoo omista tunteistaan. Minusta se on hienoa et mies uskaltaa tehdä niin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264