Sama ongelma ollut nyt sekä Norton 2002:sen sekä Norton 2003 Professionalin kanssa: Ei suostu päivittämään ohjelmaa! Skannaus ja virusten poisto sekä korjaus hoituvat moitteettomasti, mutta joka kerta, kun Norton yrittää muodostaa yhteyttä LiveUpDatea varten, tulee ilmoitus että "Could not retrieve..."
Pitääkö se Norton sitten ostaa ihan alan liikkeestä kalliilla hinnalla, jos haluaa sen toimivan, vai mikä tässä oikein mättää? Silloin heti koneen hankinnan jälkeen päivitys toimi, mutta nyt ei ole enää toiminut pitkään aikaan.
Palomuuri sitä tuskin estää, sillä olen antanut kyllä luvan kaikille Symantecin yrityksille päästä nettiin.
Yhteytenä mulla on Soneran ADSL ja käyttiksenä Windows XP. Auttakee!
Mikä vialla Nortonissa?
2
540
Vastaukset
- nortti
Ohjelman ostosta päivitykset saa vuoden ajan, sen jälkeen niistä on maksettava. Voit maksaa esim. pc-superstoressa netin kautta jonka jälkeen saat sähköpostiisi koodin jolla pääset taas päivittämään.
- kun
...en ole aikonut kyllä ostaa enkä maksaa siitä yhtikäs mittään. Tuumin vaan sitä, että miksi päivtys ei enää onnistu. Siis voinhan mä tehdä sen myös Nortonin kotisivuilta, mutta kyllä olisi mukavampi saada se automaattinenkin päivitys toimimaan. Aika hiljaista on, että rupeen maksamaan ihteeni kippeeks, kun se on tähänkin mennessä poistanut ja korjannut kaikki tartunnat. Osaako joku kertoa mikä mättää?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760