ei jaksa enää..sijaista/määräaikasta kohellaan aika sikamaisesti suorastaan,tapetaan töillä.
Ei toki kaikissa paikoissa ole toki paha olla mutta on paikkoja missä uusi tulokas otetaan oikein silmätikuksi ja pomppopalloksi.
Onko kellään samaa kokemusta??asiakkaat antaa kiitosta ja muutama mollaa maan-rakoon eli tasapaino palutteessa.Ja ammattitaitoa sitä on kymmenien vuosien ajalta.
määräaikaisiin töihin todella pettynyt.......
2
330
Vastaukset
- Llljjghghgh
.. olen saanut myönteistä palautetta niin potilailta kuin työtovereiltakin paria ihmistä lukuunottamatta. Mutta ne on vaan ne kaksi ihmistä. Emmehän me kaikki tulee toimeen muutenkaan, olisi suoranainen ihme jos työyhteisö olisi vain positiivinen.
Heti alusta saakka minua perehdytettiin hyvin, neuvottiin, ohjattiin ja kannustettiin.
Sanottiin, että vuoroja ollaan valmiit vaihtamaan jos on muita menoja .. tunsin olevani kuin yksi heistä vaikka olinkin "vaan sijainen".- ggggjjj
Ikävää että olet osunut kyseisenlaisiin paikkoihin.
Itse olen tehnyt sijaisuuksia monessa eri paikassa, eri aloilla. Yksi ainut negatiivinen kokemus löytyy. Sieltä lähdin heti pois ja sanoin suoraan että ei kiitos:)
Nytkin teen sijaisuutta joka kestää joitakin kuukausia. Perehdytys jälleen mitä perusteellisinta, olen heti yksi heistä ja hyvältä tuntuu.
Onneksi kaikki paikat eivät ole huonoja, ainakaan tässä suhteessa! Minä myös olen saanut paljon positiivista palautetta niin henkilökunnalta kuin asiakkailta.
Ehkä tässä tapauksessa ei kemiat oikein ole kohdanneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224