Sain Mazdalta kirjeen että jarrunesteen vähyydestä varoittava merkkivalo saattaa olla autossani viallinen. Haluaisivat korjata sen takuukorjauksena ja sitä varten pitäisi varata aika merkkiliikkeestä. Olen jo korjauttanut takuuna puoltamisen ja ovet jotka ei menneet pakkasilla kiinni. Ei oikein kiinnostaisi nyt viedä autoa ylimääräiseen huoltoon tuon takia, mutta ekaan määräaikaishuoltoonkin on vielä aikaa kun vasta helmikuussa tulee eka vuosi täyteen.
Onko muut saaneet vastaavia kirjeitä ja oletteko heti huollattaneet asian kuntoon? Onko tuolla jarrunesteen merkkivalolla edes kovin suurta virkaa? Olen aina tarkistanut kaikki nesteet autosta säännöllisin väliajoin, mukaanlukien jarrunesteen määrän, joten miten tuo jarruneste nyt yhtäkkiä pääsisi huomaamatta loppumaan.
M6 jarrunesteen merkkivalo
7
1406
Vastaukset
- Kalle
Minulle tuli kirje, jossa kehotettiin viemään auto huoltoon, jos siinä on sumuvalot etupuskurissa. Minulla valoja ei ole, joten ei aiheuttanut toimenpiteitä.
Jarrunesteen merkkivalosta kirjeessä ei puhuttu mitään. Miksiköhän ?
Mikähän logiikka näissä kirjeissä oikein on ? Riippuuko se jotenkin auton valmistussarjasta ?
Minullakin oli kyllä tuo puoltamisvika ja ovijuttu joten lienevätköhän automme sittenkin samaa sarjaa. - Kalle
Minulle tuli kirje viallisesta sumuvalosta.Jarrunesteen valosta ei sanottu mitään ? Mikä logiikka kirjeissä mahtaa olla ?
(Puoltamis- ja ovivika on myös minun autossa korjattu) - Kalle
Sorry monistunut viesti. Serveri söi ensimmäisen ja näyttti sen vasta kun lähetin jälkimmäisen...
- Samurai
Pari viikkoa sitten tuli sumuvaloista, eipä antanut aihetta kun ei ko. valoja ole.
Eilen tuli jarrunesteen merkkivalosta kirje. Enpä viitsi moisen takia erikseen huoltoon autoa viedä. Eiköhän tuolla pärjää vielä 7 tkm ja korjatkoon sitten ensimmäisen huollon yhteydessä.
Puoltaminen korjattiin minunkin kutosesta kuukausi ostamisen jälkeen. Mitään muuta vikaa ei ole ollut.- Jaakko
Juu mulle ei ole tullut kuin tuo sumuvalokirje. Jäänpä mielenkiinnolla odottamaan seuraavaa.
Eipä mua ainakaan kirjeet häiritse, tuleepahan semmoinen ole, että tekevät jotain asioilla korjatakseen "bugit".
-Jaakko- - Kalle
Jaakko kirjoitti:
Juu mulle ei ole tullut kuin tuo sumuvalokirje. Jäänpä mielenkiinnolla odottamaan seuraavaa.
Eipä mua ainakaan kirjeet häiritse, tuleepahan semmoinen ole, että tekevät jotain asioilla korjatakseen "bugit".
-Jaakko-Joo, kirje kotiin kertoo siitä, että asia halutaan hoitaa kuntoon. Tämä on ihan OK tapa toimia.
Jos saan sen kirjeen jarrunesteen valosta, saavat hoitaa sen kuntoon 1. huoltokäynnillä parin viikon kuluttua, joten ei aiheuta minulle ongelmia.
Sitä vähän ihmettelen, että miksi ei hoidettu hommaa yhdellä kirjeellä. Nämähän on ollut tiedossa jo ainakin kuukauden (siis molemmat viat).
- minuutti
...menee kun katsovat, että säiliössä joku pallukka liiikkuu eikä ole jumissa. Että sellainen vika...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083341Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871139- 89903
- 49851
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.109845Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23774