Moikka! Eli siis olis suunnitteilla häämatka Thaimaaseen ens helmikuussa jotenka ihan mielenkiinnolla haluisin tietää suosituksia paikoista? Samuita ollaan ajateltu yhdekskohteista,mutta olis kiva käydä muuallakin :) Aurinkoista kevättä kaikille!
Minne sitä menis..
12
1372
Vastaukset
- Krabille :)
Moikka! Mä tietenkin suosittelen Krabin Ao Nangia, ku siellä ainoastaan oon käynyt ja sinne myös taas ensi vuonna. Siellä riittää tekemistä, niin maalla kuin lähisaarillakin. Paikkana pienehkö, toki kasvaa koko ajan. Mut just hyvä, jos ei halua kauheaan turistirysään kuten Phuket ja ei kuitenkaan liian pieneen paikkaan missä ei mitään tekemistä. Ao Nangan on myös tosi kaunis paikka, etenkin ne lähisaaret. Meinaatteko olla pidempääkin reissussa? Käsitin ettette varmaan pakettimatkaa ole ottamassa, niiden osaltahan tulisikon jo kiire. Kerro ihmeessä suunnitelmista, olisi itsekin ihana lähteä vähintään kuukaudeks ja kierrellä ja kaarrella eri paikkoja :)
- Krabille:)
Moikka! Mä tietenkin suosittelen Krabin Ao Nangia, ku siellä ainoastaan oon käynyt ja sinne myös taas ensi vuonna. Siellä riittää tekemistä, niin maalla kuin lähisaarillakin. Paikkana pienehkö, toki kasvaa koko ajan. Mut just hyvä, jos ei halua kauheaan turistirysään kuten Phuket ja ei kuitenkaan liian pieneen paikkaan missä ei mitään tekemistä. Ao Nangan on myös tosi kaunis paikka, etenkin ne lähisaaret. Meinaatteko olla pidempääkin reissussa? Käsitin ettette varmaan pakettimatkaa ole ottamassa, niiden osaltahan tulisikon jo kiire. Kerro ihmeessä suunnitelmista, olisi itsekin ihana lähteä vähintään kuukaudeks ja kierrellä ja kaarrella eri paikkoja :)
- .Rva
Joo eli eilen pistettiin lennot varaukseen.. 710e eli aika halpa,kun ajankohta on 16.2-2.3 .. Thaimaaseen:) Jep tän juntin pitää koittaa harjotella:D Eli matka olis tarkotus aloittaa Samuilta olla siellä n.viikko ja sitten monen suosittelemalle Krabille. Nyt sitten oliskin kiva kuulla suosituksi hotelleista. Pitää varmaan joskus syksyllä varata. Jos saisin päättää haluisin kiertää kaikki ihanat paikat,mut aika on rajote eikä o kiva mennä tukka putkella kokoajan,kun kyse on kuitenkin häämatkasta. Ei vaan millään jaksais odottaa:(
- seen seen
Jos vähäseen kertoisitseen minkälaiseeseen paikkaseen haluatte voisi vinkkien antaminen olla vähän helpompaa.
Thaimaahan matkustavalla voisi olla myös joku käsitys maan pinta-alasta, se on Espanjan mokokoinen maa.
Ja matkustatte Thaimaahan, ette Thaimaaseen. - Kruuberinkaisa
Hotelli Chiva Chom ,sieltä sviitti ja takaan häämatkanne onnistuvan,me olimme 3 ihanaa viikkoa ja sen jälkeen olemme olleet joka vuosi siellä useamman viikon.
- tyyne............
Hei! Täällä näköjään kirjoittaa ne kielioppivirheistä ne, jotka vain haaveilevat Thaimaasta. Toinen uneksii Chiva-Somista, eli kielioppivirhe paljastaa haaveilun.
Olen kiertänyt Thaimaan Chiang Raista Phuketiin.
Suosittelisin kiertomatkaa: Bkk-Chiang Mai-Chiang Rai-Phuket/Krabi. No kyllä niitä kielipppivirheitä minulta löytyy. Minä asun ystävättäreni kotona kuukauden. Näin aukeaa Thaimaa parhaiten. - lespotyyny
tyyne............ kirjoitti:
Hei! Täällä näköjään kirjoittaa ne kielioppivirheistä ne, jotka vain haaveilevat Thaimaasta. Toinen uneksii Chiva-Somista, eli kielioppivirhe paljastaa haaveilun.
Olen kiertänyt Thaimaan Chiang Raista Phuketiin.
Suosittelisin kiertomatkaa: Bkk-Chiang Mai-Chiang Rai-Phuket/Krabi. No kyllä niitä kielipppivirheitä minulta löytyy. Minä asun ystävättäreni kotona kuukauden. Näin aukeaa Thaimaa parhaiten.sopii sinulle
- Romantiikkaa+++++
Menkää Koh Lantaan, aivan ihana rauhallinen paikka, sieltä pääsee helposti tutustumaan mahtaviin lähisaariin (bamboo island, phi phi, koh muk, ym ym).
Autolla ja veneellä pääsee Krabiin, Phuket:ttiin. ja lentäen Krabilta mm Koh Samuille, Bangkok ym.. suosittelen viettämään ainakin yhden viikon Lantalla ja teille sopiva bungalow on Moonlight Bay Resort tai hotelli Lanta Casuarina... mukavaa matkaa! - Romantiikkaa+++
Menkää Koh Lantaan, aivan ihana rauhallinen paikka, sieltä pääsee helposti tutustumaan mahtaviin lähisaariin (bamboo island, phi phi, koh muk, ym ym).
Autolla ja veneellä pääsee Krabiin, Phuket:ttiin. ja lentäen Krabilta mm Koh Samuille, Bangkok ym.. suosittelen viettämään ainakin yhden viikon Lantalla ja teille sopiva bungalow on Moonlight Bay Resort tai hotelli Lanta Casuarina... mukavaa matkaa! - paikkana+
Autolla ja veneellä pääsee Krabiin, Phuket:ttiin. ja lentäen Krabilta mm Koh Samuille, Bangkok ym.. suosittelen viettämään ainakin yhden viikon Lantalla ja teille sopiva bungalow on Moonlight Bay Resort tai hotelli Lanta Casuarina... mukavaa matkaa!- ..Rva
Joo eli eilen pistettiin lennot varaukseen.. 710e eli aika halpa,kun ajankohta on 16.2-2.3 .. Thaimaaseen:) Jep tän juntin pitää koittaa harjotella:D Eli matka olis tarkotus aloittaa Samuilta olla siellä n.viikko ja sitten monen suosittelemalle Krabille. Nyt sitten oliskin kiva kuulla suosituksi hotelleista. Pitää varmaan joskus syksyllä varata. Jos saisin päättää haluisin kiertää kaikki ihanat paikat,mut aika on rajote eikä o kiva mennä tukka putkella kokoajan,kun kyse on kuitenkin häämatkasta. Ei vaan millään jaksais odottaa:( ..
- mnbbv
Samuilla Chaweng Regent on hieno paikka, mutta toki muitakin hienoja ja sitäkin hienompia on. Regentissä palvelu on hyvää, sijainti erinomainen ja ruoka aivan omaa luokkaansa ! Meressä aivan resortin edessä ei voi kunnolla tosin uimaan muulloin kuin high tiden aikaan. Briza on hieno paikka myös, vähän kauempana hulinasta, mutta ei liian kaukana. Noin km tai 2 km. Samuilla on niin monia hienoja ja hyviä paikkoja, ett en osaa sanoa!! Riippuu paljon siitä millaiselta paikalta hotellin haluatte ja mitä aktiviiteetteja tai muita palveluja lomallanne kaipaatte. Samuilla on kuitenkin useita hotelleja, jotka soveltuvat, ja joita myydään "honeymoon" - asiakkaille. Useissa hotelleissa myös järjestetään häitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760