Laittakaa youtubee:Mandi-Miks kaikki kiusaa
Älkää ikinä menkö mukaan kiusaamiseen.Se ei ole yhtään järkevää.
Miks kaikki kiusaa?
9
953
Vastaukset
- -->Älä Kiusaa Toista<--
Meidän luokalla on sellainen,jolla on adhd ja muut haukkuvat häntä.En tiedä olisinko hänen kaveri,kun hän on lyönyt 3 tyyppiä viitosluokalla.:S
Mä olisin mieluummin hänen kaveri,kuin haukkuisin häntä,koska hänellä ei muutenkaan ole kavereita ja raivokohtaukset voi tulla siitä,että sillä on adhd.
En halua haukkua häntä,vaikka hänellä on varmaankin adhd.Mieluummin olen hänen kaverinsa kuin haukkuisin häntä,koska hän tarvitsee apua ja tukea.
- IsmoApell
ootko joku pentu, vai päästäs vajaa, vai onko tää vaa läppä? toistat tota samaa paskaa ja neljä viestii samalla nimimerkillä eikä kukaa oo vastannu
IsmoApell kirjoitti:
ootko joku pentu, vai päästäs vajaa, vai onko tää vaa läppä? toistat tota samaa paskaa ja neljä viestii samalla nimimerkillä eikä kukaa oo vastannu
Jos sua ei kiinnosta tää aihe,nii miks oot kirjottanu sit tänne?
Eikös täällä saa kirjoittaa melkein mistä vaan aiheesta. - Yin Yang
IsmoApell kirjoitti:
oletko itse joku vanha käpy kun tutusta turvallisesta kaavasta poikkeava keskustelutyyli noin närästää? vai onko tää joku palsta joku "poliisiopisto"?
tää tyyppi, jota arvostelit pennuksi, on vähän mielikuvituksellisempi kuin sä, älä sitä kadehdi. On tyylikästä laittaa sisäistä dialogia, silleen monet kirjailijatkin tekee, ne osaa asettua sekä kysyjän että vastaajan rooliin.
ja pääseehän siihen väliin mukaan, jos jotain ajatuksia irtoaa, kuka kieltää vastaamasta kenelle tahansa, vaikka itselleen tai sille joka vastaa itselleen...
tee uusi yritys, ja keksi nyt ihmeessä seuraavaks jotain vähä fiksumpaa, tai edes kiinnostavampaa ennenku käyt muita arvosteleen.
ja toi sun ilmaisu "päästäs vajaa" oli aikamoinen rimanalitus -se kertoo enemmän susta itsestäs, kuin kenestäkään muusta, tai aikakin sun kirjoitustaidoistas.
- mun asia
olin tukenä nuorelle ja syrjäytyneelle ihmiselle, nyt hän on alkanut kiusaamaan mua, vaihdanko numeron, ei hän tahallaan mua kiusaaa, vaan mä koen sen niin
Onko hän jotenkin mennyt mukaan kiusaamiseen vai mitäköhän hän oikeen ajattelee...en osaa sanoa,mitä sinun pitäisi tehdä..
- .....
Soitteleeko hän sinulle liikaa eli takertuu auttajaansa ylenmäärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780